Smyslem hry je uvědomění si principu kresebné struktury.

  • Hrají čtyři hráči.
  • Každý hráč má barevný fix: červený, zelený, modrý a černý.
  • Hráči se střídají ve směru otáčení hodinových ručiček.
  1. V prvním kole každý hráč: nakresli na libovolné místo papíru tečku. Tečky by neměly být od sebe vzdáleny více než 10 cm.
  2. V následných kolech hry každý hráč v pořadí nakresli čáru a umísti bod na ploše papíru. Čára musí vždy propojovat dva body. Tečky by neměly být od ostatních bodů vzdáleny více než 10 cm.
  3. Úhel, pod kterým je čára vedena, musí vždy pro každou barvu dodržovat rozpětí následujících hodnot: 0 to 45° pro černou, 45° až 90° pro modrou, 90° až 135° pro červenou, 135° až 180° pro zelenou.
  4. Je li to možné, hráč se snaží, aby jednotlivé čáry na sebe vzájemně navazovaly. Kreslí čáru z výchozího bodu v nejkratším směru.
  5. Vždy když se kresebně uzavře jednotlivá oblast (tvořená plochou vymezenou čárami), tak jí hráč vyšrafuje v souběžném směru s poslední nakreslenou čárou.
  6. Uzavřená oblast by neměla obsahovat nepropojené body, nebo nespojené čáry. Tečky by neměly být uvnitř plochy. Tečky by neměly být uvnitř plochy.
  7. Ukonči práci ve chvíli, kdy dosáhneš okraje papíru.

Odkazy:
https://conditionaldesign.org/workshops/hatching/
https://vimeo.com/5067883

Srafura

Naposledy změněno: pondělí, 12. října 2020, 09.21