Všímejte si při svých pobytech na praxích toho, jak žáci píšou. 

Srovnejte výkony žáků v psaní jednotlivých ročníků. Jak se mění písmo s věkem? 

Proveďte rozhovor s učitelem na 1. stupni, jak on vidí rozvoj psaní u žáků a kde vidí největší problém v tom, jak dnes žáci píšou. Co považuje za mírný problém v psaní a co za závažný. 

Zkuste se ho zeptat, jaké lze používat pomůcky pro podporu správného úchopu tužky, pro rozvoj grafomotoriky a psaní. 

Seznamte se s psaním Comenia Script nebo jiným nespojitým psaním. Jaké má výhody a jaké nevýhody? 

Jak se dá kompenzovat problém v psaní? 

Od kdy byste např. doporučili žáku s těžkou dysgrafií psát na počítači? Které úkoly?

Ve kterých předmětech a oblastech výuky bude mít dysgrafik problém?

Naposledy změněno: středa, 4. prosince 2019, 11.17