MERTIN, V., KUCHARSKÁ, A. a kol. Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2007. ISBN 978-80-86856-40-7.

KUCHARSKÁ, A. Individualizovaná pomoc učitele v počátcích školního vzdělání jako prevence školních obtíží - Škola jako místo setkání učitele, žáka, rodiče a odborného pracovníka. In Škola jako místo setkávání II. Sborník příspěvků z konference konané 20. dubna 2009, Praha, UK v Praze - FF, 2009, s. 129-142. ISBN 978-80-7308-263-5.

KUCHARSKÁ, A., POKORNÁ, D., MRÁZKOVÁ, D. Třístupňový model péče z pohledu specialistů školního poradenského pracoviště zapojených v projektu RAMPS. Praha: NÚV, 2014. ISBN 978-80-7481-037-4

Naposledy změněno: středa, 4. prosince 2019, 11.02