Individuální úkoly nahrazující přímou pedagogickou činnost
Shrnutí podmínek k získání zápočtu v případě, že nemůžete praxi plnit prezenčně ani distančně:
-účast na úvodním a závěrečném setkání
-aktivita č. 1 v MOODLE
-aktivita č. 2 v MOODLE
-účast v diskusi
-splnění individuálních úkolů
-odevzdání prezentace
Individuální úkoly:
Úkol č. 1
Zpracujte studii (3 – 4 normostrany) na téma „Koronavirus reformuje školství. Škola musí v době koronavirové přijít za žáky domů.“
Úkol č. 2
Navštivte webovou stránku https://audiovideo.rvp.cz/kategorie/H.
Popřípadě můžete zvolit jinou webovou adresu zaměřující se na virtuální hospitace.
Zvolte 10 virtuálních hospitací odehrávajících se na prvním stupni (může se jednat o jakýkoli vyučovací předmět) a zhlédněte je. Vaše postřehy a náměty zaznamenávejte do přiložených záznamových archů. Využijte všechny tři archy, které máte k dispozici, přičemž jedna vyučovací hodina=jeden pozorovací arch. Celkem tedy přiložíte 10 pozorovacích archů. Do záznamového archu kromě požadovaných informací vždy uveďte odkaz na zdroj.
Vytvořte vlákno pod Vaším jménem a vypracované úkoly vložte do 1.5.2021.
Jana Krátká
Stav | Diskuse | Zahájil/-a | Poslední příspěvek | Odpovědi | Akce |
---|---|---|---|---|---|
Zamčeno
|
|
|
3 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
3 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
3 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
3 |
|
|
|
|
2 |
|
||
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
||
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
||
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
||
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
||
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
||
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
1 |
|
|
Zamčeno
|
|
|
0 |
|