Studie - koronakrize v malotřídkách, hospitační archy

Studie - koronakrize v malotřídkách, hospitační archy

autor Alena Bednářová -
Počet odpovědí: 2
V odpovědi na Alena Bednářová

Re: Studie - koronakrize v malotřídkách

autor Alena Bednářová -
Hezký večer, práce v PDF jsem Vám zasílala do emailu, neboť mi nejdou přidat do Moodlu, nicméně pro jistotu je přikládám dohromady i k individuálním úkolům, pokud nevadí.
děkuji za pochopení
V odpovědi na Alena Bednářová

Re: Studie - koronakrize v malotřídkách

autor Jana Krátká -
Dobrý den Aleno,
děkuji za odevzdání úkolů.
Při virtuálních hospitacích jste se zaměřila nejen na stěžejní situace, ale i maličkosti (využívání zvonečku). Zároveň je skvělé, že jste zvolila vyučovací hodiny napříč stupni (základní škola, gymnázium).
Postrádám jen zaznamenání pozornosti žáků a časy konkrétních činností u záznamových archů , které jsou funkční pro začínající i zkušené učitele. To je dobré sledovat právě z pohledu začínajícího učitele - ujasnit si, jak aktivity řadit správně v určité časové návaznosti.
Ještě doplnění taktéž k tomuto pozorovacímu archu - prostředí pro učení a hodnocení, u kterých máte zaznamenat, zda se jednotlivá kategorie vyskytla (+) či nikoli (-). Jeden záznamový arch slouží pro zaznamenání jedné vyučovací hodiny, v té se zpravidla nemohou vyskytnout veškeré jmenované kategorie. Pokud tedy u některé zaznamenáte (-), není to známka toho, že by vyučovací hodina nebyla kvalitní.

Jinak velice pěkně zpracované.
S pozdravem
Jana Krátká