Průběžný úkol: Efekt přihlížejících
Ve výuce jste se dozvěděli o výzkumech týkajících se efektu přihlížejících. Pokud byste nyní všechny nové informace měli využít k návrhu aktivity pro vaši třídu "jak se chovat v situaci, kdy někdo potřebuje pomoc", jak byste postupovali? Jaké informace zahrnout, jak by třeba taková aktivita v praxi mohla vypadat?
Prosím, komentujte a vymýšlejte aktivitu tak, aby zde také byl prostor pro uplatnění toho, co jste se dozvěděli v přednášce (tedy ne jen primárně nácvik pomoci v krizové situaci, ale takový nácvik, který využívá nová výzkumná zjištění a kritiku původního výzkumu efektu přihlížejících.
Pro splnění úkolu je potřeba vložit 1 příspěvek:
Možnost 1: navrhnete výukou aktivitu na základě poznatků z lekce (stačí stručně, v bodech)
Možnost 2: okomentujete navrženou výukovou aktivitu (je nutné zohlednit poznatky z lekce, zda se je podařilo v návrhu aplikovat, nestačí komentář "jedná se o zajímavou aktivitu atp.")