Ve své disertační práci využívám teorii Scholarship of Teaching and Learning (SoTL), která se zaměřuje na systematické zkoumání a zlepšování výuky prostřednictvím propojení vědeckého výzkumu s pedagogickou praxí. Tuto teorii jsem zvolila proto, že podporuje hodnocení a analýzu výukových strategií a umožňuje reflektovat kvalitu výuky na základě empirických zjištění. V kontextu mého výzkumu je SoTL užitečná zejména při zkoumání parametrů kvality prezenční výuky a hledání způsobů, jak tuto výuku efektivně podpořit prostřednictvím LMS. Klíčovými koncepty, které mi tato teorie nabízí, jsou hodnocení kvality výuky, reflexe výukových postupů a návrh konkrétních intervencí založených na datech. Kromě SoTL však potřebuji nalézt další teoretické přístupy, které se zaměřují na definování indikátorů kvality výuky a na vytváření nástrojů pro její evaluaci. Současně hledám rámce, které umožňují analyzovat kvalitu e-learningové podpory a její přínos pro prezenční výuku.
V odpovědi na Karolina Šlehobr Kubíčková
Re: Online podpora prezenčního studia na VŠ
autor Dominik Dvořák -
Děkuji za vložený příspěvek. Ve skutečném odborném textu byste jistě doplnila také odkazy na prameny, z nichž vycházíte.