Výukové video + reflexe Rubešová

Výukové video + reflexe Rubešová

autor Zuzana Rubešová -
Počet odpovědí: 1
V odpovědi na Zuzana Rubešová

Re: Výukové video + reflexe Rubešová

autor Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Zuzano, moc hezká respektující komunikace, jak máte děti sedící v kruhu, je vidět, že se všichni účastní a jsou pozorné. Dáváte průběžně zpětnou vazbu. Reflexi máte výborně sepsanou, zaměřenou na komunikaci. Prosím, co se týče bodu za použití klíčových slov - podívejte se níže, ke SZZ bude třeba mít teoretickou oporu (Vy ji máte částečnou). Dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Podívejte se prosím na reflexi např. od Petry Steinerové. S pozdravem Eliška Glatzová

Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení