Výuková komunikace

Výuková komunikace

by Šárka Hroudová -
Number of replies: 2
In reply to Šárka Hroudová

Re: Výuková komunikace

by Anna Kafková -
Ahoj Šárko,
oceňuji tvé vyjadřovací schopnosti. Líbí se mi, že po dětech zopakuješ jejich odpověď a přidáš případně nějaký dotaz. Tvé zadání je jasné a přiměřené věku dítěte a tak jej mohou všichni pochopit. To žáky navádí k tomu, aby se také obratně vyjadřovali.
Nejvíce se mi líbí tvá rozmluva s dívkou, se kterou reflektujete její vnitřní pochody nad přemýšlením o zadání. Popisným jazykem velmi zručně interpretuješ, co se odehrávalo v její hlavě a ještě ji na konci pochválíš, že to bylo správně.
Aktivita mi přijde velmi obohacující.
Anička
In reply to Šárka Hroudová

Re: Výuková komunikace

by Eliška Glatzová -
7/7 Splněno krásně

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 1

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Šárko, děkujeme za možnost nahlédnout do výuky, kde uplatňujete respektující komunikaci. Instrukce. Mluvíte vlídně a jasně. Efektivně také využíváte intonaci. Nonverbální komunikace účelně doprovází sdělení (např. poslouchat, hlásit - máte dobře propracovaná gesta (jak jsem četla i v reflexi). Inspirativní mi přijde také zadávání instrukcí. Děti vždy vědí přesně, co mají dělat. Daří Vám udržet pozornost ve třídě. Vše v reflexi máte zdůvodněné, správně použitou terminologii a opřené o teorii. Založte si prosím do portfolia ke SZZ video i analýzu. S pozdravem Eliška Glatzová