Výuková komunikace - Ivana Tíková

Výuková komunikace - Ivana Tíková

autor Ivana Soukupová -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Ivana Soukupová

Re: Výuková komunikace - Ivana Tíková

autor Eliška Glatzová -
3/7 Potřeba ještě doplnit

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 0

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 0

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Ivano, děkuji za hezkou ukázku respektující komunikace.
Chlapce motivujete, aby našel řešení sám, komunikujete vlídně, dáváte průběžně zpětnou vazbu.
Poznámku mám k Vaší písemné reflexi. Doplňte prosím reflexi na komunikaci (nejen učivo) opřenou o teorii. Toto Vám nebude stačit do portfolia ke SZZ. Prosím, dopracujte si ji. Je třeba teoretická opora. Ke zkoušce je třeba zapracovat termíny jako participace, nonverbální komunikace, popisný a posuzující jazyk, atd. Materiály jsou v Moodle. Pokud něco nebude jasné, napište. Podívejte se prosím na reflexi např. od Petry Steinerové, Šárky Pinkorové, Kateřiny Hrmové. S pozdravem Eliška Glatzová

Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení
V odpovědi na Eliška Glatzová

Re: Výuková komunikace - Ivana Tíková

autor Ivana Soukupová -
Dobrý den,

moc děkuji za poskytnuté rady. Přikládám opravenou reflexi.

Děkuji
Ivana Tíková