4/7 Splněno
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 0
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Lucie, děkuji za příjemnou ukázku respektující komunikace, zde se respekt projevuje přímo i tím, jak pracujete s emocemi dětí - strach je přirozenou součástí života, přijímáte jejich emoce. Je vidět, že je dětem ve Vaší přítomnosti dobře a bezpečně, že sdílí své pocity.
Mám poznámku pouze k reflexi. Do portfolia: je třeba více teoretické opory, více terminologie (např. použila jste slovo "nedirektivní", bezva!). Materiály jsou v
Moodle. Podívejte se prosím na reflexi např. od Petry Steinerové. Zapracujte prosím alespoň 2 termíny (nabízí se nonverbální, atd.) Úkol máte bodově splněný. S pozdravem Eliška Glatzová
Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení