4/7 Splněno
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Kateřino, děkuji za úžasnou ukázku respektující komunikace, Váš klid přenášíte i na děti, komunikace je vřelá a příjemná.
Postrádám nicméně písemnou hlubší reflexi v souladu s teoretickým základem. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia, za pár let se bude hodit. Je třeba teoretická opora. Materiály jsou v
Moodle. Pokud něco nebude jasné, napište. Můžete se pro inspiraci podívat na reflexi např. od Petry Steinerové, Kláry Hochmanové. S pozdravem Eliška Glatzová
Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení