portfoliový úkol - výuková komunikace

Re: portfoliový úkol - výuková komunikace

от Eliška Glatzová -
Количество ответов: 0
4/7 Splněno

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 0

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Kateřino, jste ukázkový příklad respektující komunikace, z videa je cítit bezpečné prostředí, dívka se nebojí reagovat, i když si není jistá. Máte všechny předpoklady pustit se do kariéry učitelky. Je dobře, že sedíte vedle ní, i to navozuje pro děti pocit bezpečí. Souhlasím s poznámkami spolužaček. Poznámky mám k reflexi, kterou budete potřebovat ke SZZ - potřebujete důkladnější teoretické zakotvení. Vše teoretické máte shrnuté do jednoho odstavce. Prosím, dopracujte si ho do Vašeho portfolia. Např. nabízí se zhodnocení nonverbální komunikace, atd. Je třeba teoretická opora. Materiály jsou v Moodle. Podívejte se prosím na reflexi např. od Petry Steinerové, Kláry Hochmanové. Když něco nebude jasné, napište. S pozdravem Eliška Glatzová

Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení