Výuková komunikace-Berková Olga

Výuková komunikace-Berková Olga

autor Olga Berková -
Počet odpovědí: 4

Posílám odkaz na mou výukovou komunikaci. Olga Berková



V odpovědi na Olga Berková

Re: Výuková komunikace-Berková Olga

autor Alena Kodetová -
Milá Olgo, tvá komunikace se mi moc líbila. Pracuješ s jedním chlapcem. Skvěle ho vedeš kladením otázek. Po přečtení zadání byl zpočátku dezorientovaný, ale ty jsi ho krásně vedla ke zdárnému řešení. Pro děti je určitě velmi důležitá stránka názornosti, a to jsi právě vyřešila nákresem. Bezvadný.
Alča Kodetová
V odpovědi na Olga Berková

Re: Výuková komunikace-Berková Olga

autor Barbora Tomalová -
Ahoj Oli,
tvou komunikaci hodnotím velmi kladně. Líbí se mi s jakou trpělivostí Denise vedeš. Kladeš mu otázky, povzbuzuješ ho k myšlení a navádíš ho ke správné cestě k vyřešení úlohy. Možná bych dala pozor na časté používání slovíčka "tak", ale myslím, že s ním máme problém většinou všichni.
Barča
V odpovědi na Olga Berková

Re: Výuková komunikace-Berková Olga

autor Eliška Glatzová -
4/7 Splněno

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 0

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Olgo, krásný příklad respektující komunikace, je zde cítit empatie a bezpečné prostředí. Je dobře, že sedíte vedle syna, i to navozuje pro děti pocit bezpečí. Souhlasím s poznámkami spolužaček. Poznámky mám k reflexi, kterou budete potřebovat ke SZZ - potřebujete důkladnější teoretické zakotvení. Prosím, dopracujte si ho do Vašeho portfolia. Např. nabízí se zhodnocení nonverbální komunikace, atd. Je třeba teoretická opora. Materiály jsou v Moodle. Podívejte se prosím na reflexi např. od Petry Steinerové. Když něco nebude jasné, napište. S pozdravem Eliška Glatzová

Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení