Ahoj Káťo,
děkuji za tvou autentickou nahrávku :) Moc se mi líbilo, jak jsi dokázala na začátku žactvo namotivovat k následující aktivitě. Tvůj styl komunikace je za mě přátelský a respektující, což oceňuji :) Možná samotné vysvětlení hry mohlo být trošku jasnější - rovnou říci, že si děti musí pamatovat všechna slova, která byla řečena. Měla jsem pocit, že to některým dětem ze začátku nebylo jasné, ale pak se chytli :)
děkuji za tvou autentickou nahrávku :) Moc se mi líbilo, jak jsi dokázala na začátku žactvo namotivovat k následující aktivitě. Tvůj styl komunikace je za mě přátelský a respektující, což oceňuji :) Možná samotné vysvětlení hry mohlo být trošku jasnější - rovnou říci, že si děti musí pamatovat všechna slova, která byla řečena. Měla jsem pocit, že to některým dětem ze začátku nebylo jasné, ale pak se chytli :)
Ahoj, Káťo,
z tvé videobnahrávky číší jen pozitivita! Jsi velmi přátelská a s žáky komunikuješ vlídně. :)
Hezké bylo i to, že jsi na začátku žáky seznámila s tím, co je bude čekat v průběhu celé vyučovací hodiny. Také se mi velmi líbilo, jak jsi žákům připomněla nějaká slovíčka, která mohou použít. Někteří žáci na začátku nepochopili zadání hry a krásně jsi tam řekla, že pokud si žákyně nevzpomene na nějaká slovíčka, tak jí dopomůžeš. :)
Přeji ti mnoho úspěchů! :)
z tvé videobnahrávky číší jen pozitivita! Jsi velmi přátelská a s žáky komunikuješ vlídně. :)
Hezké bylo i to, že jsi na začátku žáky seznámila s tím, co je bude čekat v průběhu celé vyučovací hodiny. Také se mi velmi líbilo, jak jsi žákům připomněla nějaká slovíčka, která mohou použít. Někteří žáci na začátku nepochopili zadání hry a krásně jsi tam řekla, že pokud si žákyně nevzpomene na nějaká slovíčka, tak jí dopomůžeš. :)
Přeji ti mnoho úspěchů! :)
6/7 Splněno
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Kateřino, video je jednoznačně příklad respektující komunikace, děti umíte pořádně namotivovat - i já bych šla hrát hned hada, z Vaší komunikace je cítit energie, kterou vkládáte do výuky. Reflexi máte také v pořádku (perfektní je grafická přehlednost). Mám poznámku jen k využití klíčových slov - viz níže. U SZZ je třeba používat odborné zakotvení. S pozdravem Eliška Glatzová
K zapojení 3 klíčových slov: téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Kateřino, video je jednoznačně příklad respektující komunikace, děti umíte pořádně namotivovat - i já bych šla hrát hned hada, z Vaší komunikace je cítit energie, kterou vkládáte do výuky. Reflexi máte také v pořádku (perfektní je grafická přehlednost). Mám poznámku jen k využití klíčových slov - viz níže. U SZZ je třeba používat odborné zakotvení. S pozdravem Eliška Glatzová
K zapojení 3 klíčových slov: téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení