Výuková komunikace - 3. ročník - Pravidla diskuze

Re: Výuková komunikace - 3. ročník - Pravidla diskuze

von Eliška Glatzová -
Number of replies: 0
4/7 Splněno

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 0

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Dagmar, krásný příklad respektující komunikace, souhlasím s komentáři od Vašich spolužaček, ve třídě na děti reagujete, navazujete oční kontakt, je znát příjemná atmosféra. Doplňte prosím reflexi na komunikaci (ne reflexi hodiny) v souladu s teoretickou rovinou. Toto Vám nebude stačit ke SZZ. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Je třeba teoretická opora. Bodově těsně úkol splníte, nicméně ke zkoušce je třeba zapracovat termíny jako nonverbální atd. Materiály jsou v Moodle. Pokud něco nebude jasné, napište. Podívejte se prosím na reflexi např. od Petry Steinerové. S pozdravem Eliška Glatzová

Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení