Obsah výuky

Obsah výuky

autor Adriana Rampáčková -
Počet odpovědí: 3


Dobrý den,

přidávám svou přípravu na výuku na téma Podnebné pásy.



V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Obsah výuky

autor Kateřina Riegerová -
Ahoj, Adri,
Na tvém vypracování úkolu zvlášť oceňuji obsáhlý úvod, kde prokazuješ nejen orientaci v RVP, ale i v Strategii vzdělávací politiky. Stejně tak jsi nezapomněla na zdůraznění důležitosti individualizace výuky a to i směrem k výjimečně nadaným žáků a žákyním. V samotném průběhu výuky pracuješ s možnou chybou a jsi na ni připravena, což mi přijde skvělé. Myslela jsi taky na návaznost výuky v dalších hodinách. Díky za inspirativní práci :)
V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Obsah výuky

autor Eliška Glatzová -
5/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Adriano,

děkuji za zveřejněný úkol zaměřený na podnebné pásy, vypracovala jste si opět skvělou a praktickou komplexní přípravu. Poznámky platí jako Vašeho úkolu s cíli (např. formulace, předmět Prvouka atd.). Zde do portfolia ke SZZ je nutné také vypsat učivo + výstupy konkrétního ŠVP, aby bylo evidentní, že se orientuje i v školním vzdělávacím programu. Máte školu, kde učíte, kde máte praxi? Prosím, pohledejte a dopište si. Dále individualizace máte teoreticky zdůvodnění, nicméně se očekává, že dáte návrh konkrétní cíl či úkol pro 1 žáka. Když se dívám na Váš pracovní list, napadá mě, že pomalejší skupinka může např. doplnit jen tabulku - 2 zvířata a počasí? Bez otázek? Nebo pro rychlejší skupinu dohledání rozšiřujících informací? Úkol máte celkově splněn, dobrá práce! S pozdravem Eliška Glatzová

Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů