Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

par Veronika Čechová,
Nombre de réponses : 3

Krásný večer,

posílám soubor s 2. portfoliovým úkolem - obsah vzdělávání.

Budu ráda za jakékoli rady, směr a kritiku.

Moc děkuji,

Veru:-)

En réponse à Veronika Čechová

Re: Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

par Iveta Hrušková,
Ahoj Veru,
moc Ti děkuji za velmi inspirativní a hezky připravenou hodinu.
Je vidět, že v kurikulárních dokumentech se dobře orientuješ a nemáš problém ani s určováním cílů.
Co bych vyzdvihla je aktivita s pinzetou, kdy žáci zkoušejí, jak asi ptáčci zobají semínka, za mne moc dobrý nápad :-) Líbí se mi také zařazené aktivity pro rychlíky.
Děkuji za inspiraci, Iveta :)
En réponse à Iveta Hrušková

Re: Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

par Veronika Čechová,
Ahoj Ivetko.
Moc ti děkuji za zpětnou vazbu. Moc me to potěšilo. Však je velmi důležité dnes, když máme možnost, zvláště tady, nahlédnout do našich prací a vzájemně se inspirovat. Mě to moc pomáhá a věřím, že ostatním také. Měj se moc hezky a ještě jednou děkuji!:)))
En réponse à Veronika Čechová

Re: Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

par Eliška Glatzová,
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Veroniko,
děkuji za inspirativní úkol, Prvouka s procvičováním jemné motoriky. Aktivita má užitečný přesah i do učení psaní. Doporučila bych Vám ještě do těch Dílčích cílů napsat, že žáci procvičují jemnou motoriku, ať tuto aktivitu vytěžíte co nejvíce. Tento benefit bych zmínila u SZZ (užitečné pro nácvik držení tužky, dále bezva i na zlepšování soustředění (koncentraci) u dětí). Doporučila bych trošku přeformulovat cíl ,,Žák má podvědomí" na ,,žák dá příklady ptáků, kteří odlétají...." ? V RVP jste se zorientovala, správně máte cíle i učivo. Prosím, dívala jste se na ŠVP Vaší školy? Prosím, doplňte učivo a cíle, které v něm máte a které souvisí s Vaší hodinou. Individualizovaný úkol máte vymyšlený. Napadá mě, že můžete i zmínit, že žáci, kteří mají hlubší zájem o téma, tak v diskuzi mohou rozšířit informace? Naopak dítko, které by mělo větší problém s motorikou, může pracovat prsty? Z přípravné třídy určitě budete znát ještě alternativy. Máte splněno vše na zápočet! S pozdravem Eliška Glatzová