Přikládám další portfoliový úkol - Obsah vzdělávání
Ahoj,
tvoje hodina pro děti s IVP vypadá velmi interaktivně a zajímavě zaměřenou na praktickou aplikaci znalostí. Zahrnula jsi různé metody a podněty, které jsou vhodné pro různé typy žáků. Nicméně, pokud bys chtěla ještě víc zjednodušit tuto hodinu pro žáky s IVP, navrhuji upravit složitost zadání podle jejich individuálních potřeb. Můžeš jim dát stručnější zadání podle jejich úrovně schopností a to místo použití mapy České republiky a rozdělení na kraje, zvážit použití jednodušší mapy, možná jen mapu obce a okolí. To může usnadnit žákům s IVP pochopení a orientaci v mapě.
Moc se mi líbila tvá praktickou část aktivity a to práce s kostkami. To může být pro žáky s IVP zajímavější a efektivnější než teoretická část s mapami. Možnost si kostky-budovy ošahat některým žákům určitě pomáhá v jejich vizualizací.
Skvělá práce
Olga
tvoje hodina pro děti s IVP vypadá velmi interaktivně a zajímavě zaměřenou na praktickou aplikaci znalostí. Zahrnula jsi různé metody a podněty, které jsou vhodné pro různé typy žáků. Nicméně, pokud bys chtěla ještě víc zjednodušit tuto hodinu pro žáky s IVP, navrhuji upravit složitost zadání podle jejich individuálních potřeb. Můžeš jim dát stručnější zadání podle jejich úrovně schopností a to místo použití mapy České republiky a rozdělení na kraje, zvážit použití jednodušší mapy, možná jen mapu obce a okolí. To může usnadnit žákům s IVP pochopení a orientaci v mapě.
Moc se mi líbila tvá praktickou část aktivity a to práce s kostkami. To může být pro žáky s IVP zajímavější a efektivnější než teoretická část s mapami. Možnost si kostky-budovy ošahat některým žákům určitě pomáhá v jejich vizualizací.
Skvělá práce
Olga
Ahoj Dáši.
Moc děkuji za inspiraci na hodinu. Moc se mi líbilo zařazení procházky, pro děti by takto volena hodina byla určitě přínosnější více, než pouhé prohlížení obrázků nebo práce s učebnicí.
Myslela jsi i na děti s IVP a vhodně volila aktivity.
V úvodu jsi jasně dokázala, že se orientuješ v závazných dokumentech jako je RVP, ŠVP.
Moc se mi Tvá práce líbila!
Přeji hezké poslední dny tohoto roku!
Martina :)
6/7 Splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 0
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Dagmar,
děkuji za úkol, zorientovala jste se zdatně v RVP a v ŠVP. Prosím, přípravu na hodinu by bylo třeba formálně lépe zpracovat - ideálně odstavce, aktivity. Organizace aktivit - kdo ukazuje na mapě? Žák? Žáci? Vy? Žáci popisovali okolí v sešitě. Byl to nákres? Slohová práce? Podle kritérií máte splněno, nicméně k SZZ tento popis hodiny je nedostatečný a není zřejmý. Prosím, je nutné napsat konkrétněji. Doporučuji podívat se plány spolužaček ohledně struktury. Individualizace - moc hezký nápad s kostkami. S pozdravem Eliška Glatzová
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 0
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Dagmar,
děkuji za úkol, zorientovala jste se zdatně v RVP a v ŠVP. Prosím, přípravu na hodinu by bylo třeba formálně lépe zpracovat - ideálně odstavce, aktivity. Organizace aktivit - kdo ukazuje na mapě? Žák? Žáci? Vy? Žáci popisovali okolí v sešitě. Byl to nákres? Slohová práce? Podle kritérií máte splněno, nicméně k SZZ tento popis hodiny je nedostatečný a není zřejmý. Prosím, je nutné napsat konkrétněji. Doporučuji podívat se plány spolužaček ohledně struktury. Individualizace - moc hezký nápad s kostkami. S pozdravem Eliška Glatzová