Zpracovala jsem téma živé a neživé přírody, konkrétně koloběh vody, spotřeba vody, znečištění vod spojený se založením pokusu a jeho pozorováním. Děkuji za zpětnou vazbu a případné komentáře. Adéla Marková
Ahoj Adél,
tvá hodina se mi líbila, dle mého názoru jsi splnila vše, co mělo být splněno. Přínosem tvé práce jsou určitě přehledné barevné tabulky. Líbilo se mi, že jsi do své hodiny zařadila pokus, s kterým děti pracovaly delší časové období, zapisovaly svá pozorování, a že to byl pokus, který určitě zvládly a rády na něm pracovaly i děti např. s podpůrnými opatřeními.
Hodně úspěchů do dalšího studia. Lucka
tvá hodina se mi líbila, dle mého názoru jsi splnila vše, co mělo být splněno. Přínosem tvé práce jsou určitě přehledné barevné tabulky. Líbilo se mi, že jsi do své hodiny zařadila pokus, s kterým děti pracovaly delší časové období, zapisovaly svá pozorování, a že to byl pokus, který určitě zvládly a rády na něm pracovaly i děti např. s podpůrnými opatřeními.
Hodně úspěchů do dalšího studia. Lucka
Ahoj Adél,
Obsahově mě tvá hodina nadchla. Podle mého názoru jsem splnila zadání a udělala velmi zajímavou přípravu na hodinu. Věřím, když si děti aktivně vyzkoušejí koloběh vody formou pokusu, vryje se jim to mnohem více do paměti než pouhé opisování z tabule a následné učení nazpaměť. Také se mi líbila práce na pracovních listech ve skupinách, čímž chceš zamezit tomu, aby tam nezbyl někdo, kdo bude mít list prázdný. Kladně hodnotím také rozložení cíle hodiny do více hodin.
Hodně úspěchů! :)
Adéla
Obsahově mě tvá hodina nadchla. Podle mého názoru jsem splnila zadání a udělala velmi zajímavou přípravu na hodinu. Věřím, když si děti aktivně vyzkoušejí koloběh vody formou pokusu, vryje se jim to mnohem více do paměti než pouhé opisování z tabule a následné učení nazpaměť. Také se mi líbila práce na pracovních listech ve skupinách, čímž chceš zamezit tomu, aby tam nezbyl někdo, kdo bude mít list prázdný. Kladně hodnotím také rozložení cíle hodiny do více hodin.
Hodně úspěchů! :)
Adéla
7/7 Krásně splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Adélo,
děkuji za inspirativní úkol, máte vše, co mělo být, zahrnuté. Vše máte přehledně. Jasně. Souhlasím s komentáři spolužaček. V portfoliu budou krásné i ilustrace fotografiemi. Individualizaci máte promyšlenou (prolíná se i v plánu, kde zohledňujete různé tempo), bylo by třeba prosím ještě promyslet 1 konkrétní příklad individuálního úkolu. Napadá mě např. jednodušší pracovní list pro děti s LMR, které mají MV? Nebo místo věty z videa doplnit slovo? Krásná práce. S pozdravem Eliška Glatzová
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Adélo,
děkuji za inspirativní úkol, máte vše, co mělo být, zahrnuté. Vše máte přehledně. Jasně. Souhlasím s komentáři spolužaček. V portfoliu budou krásné i ilustrace fotografiemi. Individualizaci máte promyšlenou (prolíná se i v plánu, kde zohledňujete různé tempo), bylo by třeba prosím ještě promyslet 1 konkrétní příklad individuálního úkolu. Napadá mě např. jednodušší pracovní list pro děti s LMR, které mají MV? Nebo místo věty z videa doplnit slovo? Krásná práce. S pozdravem Eliška Glatzová