Obsah vzdělávání

Obsah vzdělávání

by Kateřina Šefrnová -
Number of replies: 5

Dobrý den,

přikládám 2. portfoliový úkol z didaktiky.
Hezký den :))

In reply to Kateřina Šefrnová

Re: Obsah vzdělávání

by Barbora Sedláčková -
Ahoj Kačí,
chtěla bych ti přidat zpětnou vazbu na tvůj portfoliový úkol, který se mi moc líbil. Myslím si, že se v plánech RVP ZV orientuješ. Zařadila si, do jaké oblasti tedy tvá hodina spadá a uvedla si konkrétní průběh hodiny. Moc se mi líbilo tvé pojetí individualizace a i to jak hezký konkrétní případ jsi použila na své třídě, určitě tvou třídu musela tato hodina moc bavit! Celkově se mi tebou sestavená hodina moc líbila. Za mě super odvedená práce :-).
Bára S.
In reply to Kateřina Šefrnová

Re: Obsah vzdělávání

by Veronika Čechová -
Ahoj Kačí.

Vybrala jsem si tvou práci, protože mne lákalo přečíst si, po přečtení komentáře od Báry, co jsi s dětmi ve třídě aplikovala v rámci tohoto portfoliového úkolu.
Musím říct, ze se mi tvá práce velmi líbí. Je přehledná, stručná, moc hezky jsem se v ní orientovala. Kdybych měla tuto práci zkusit ve své třídě, neváhala bych, protože bych měla výborný příklad a inspiraci od tebe. Děkuji ti za možnost do této práce nahlédnout a přeji více takových zábavných hodin!

Veru.
In reply to Kateřina Šefrnová

Re: Obsah vzdělávání

by Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný úkol. Sepsala jste si praktický přehled, který se bude hodit i ke SZZ. V RVP se zdatně orientujete. Konkrétní cíle VO ČJS - formulace "učí se" - učit se je proces. Prosím, přeformulujte cíle. Z přípravy také není jasná ukotvenost v ŠVP. Napadá mě podívat se do ŠVP, jaké má Vaše škola? Na časově-tematický plán? Zařadit do tohoto úkolu? Co se týče hodiny, byla bych opatrná na formulace ,,byl slušný a šikovný jako my" - spíše choval se slušně (na jiných místech to máte formulováno také takto). Moc se mi líbí scénky, věřím, že byly děti angažované. Individualizaci máte perfektně promyšlenou, je zřejmé, že jste hodinu odučila a berete v úvahu různé alternativy. Sám charakter aktivit umožňuje diferenciaci. Krásná práce! S pozdravem Eliška Glatzová