Výukové cíle - MH

Výukové cíle - MH

autor Martina Horká -
Počet odpovědí: 2

Dobrý den, 

v příloze přikládám svůj 1. portfoliový úkol na téma Cíle vzdělávání. 


V odpovědi na Martina Horká

Re: Výukové cíle - MH

autor Anna Havlová -
Ahoj Marti,

moc se mi líbí Tvůj úkol, je jednoduše formulovaný a hodina není ,,přeplácaná", nesleduješ příliš moc cílů a věřím, že i díky tomu se Ti je podařilo naplnit. Moc oceňuji a inspiruji se u Tebe tím, že uvádíš zdroje i učebnic, i s citacemi a autory. Hodina má jasnou strukturu a cíle jsou srozuitelně popsány, a používáš dpborné termíny k jejich určení. Díky, že jsem se u Tebe mohla inspirovat!
Anička
V odpovědi na Martina Horká

Re: Výukové cíle - MH

autor Eliška Glatzová -
Milá Martino,
děkuji za vypracovaný úkol zaměřený na cíle. V taxonomii cílů jste se zorientovala - správně vyberete obecné a konkrétní, zařadíte podle Bloomovy taxonomie a rozdělíte. Úroveň mi přijde adekvátní první třídě. Z RVP máte také vybrané výstupy a cíle, které odpovídají - na kterých jste stavěla hodinu. Je mi z přípravy jasné, jak budet hodnotit. Je bezva, že jste myslela na sebehodnocení v závěru. Cíl "Žák přiřadí konkrétní aktivity k jednotlivým částem dne" bych dala jako kognitivní, psychomotorický bych formulovala jako "přilepí kartičku, přiřadí kartičku a aktivitou"? Bylo by dobré se zamyslet i nad zpětnou vazbou - slovní hodnocení v závěru hodiny? Pro žáky je určitě zábavná práce ve skupině - hádání aktivit a správné seřazení. Úkol máte splněný, hezká práce. S pozdravem Eliška Glatzová

6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1