Milá Jiřino,
děkuji Vám za úkol - téma voda, ze stále aktuálnější environmentální výchovy. V RVP jste se zdatně zorientovala. Cíle jste správně zařadila do K, A, M, ještě by bylo užitečné na nižší a vyšší kognitivní. Konkrétní cíle by bylo třeba formulovat přesněji - aby bylo jasné a měřitelné, co si žák osvojil za schopnost, dovednost, znalost. Navrhuji např. žák vyjádří vlastními slovy vlastnost, žák popíše vlastnosti vody, atd. "uvědomí" není měřitelné. Dále se prosím vyhnout slovu "dokáže", které se používá v úzkém významu.
Zpětnou vazbu máte naznačenou, bylo by ale dobré do portfolia specifikovat - vzhledem k organizaci hodiny se nabízí vrstevnické hodnocení, poté Vaše slovní hodnocení? Moc se mi líbí, jak žáci objevují svět pomocí experimentů, to jste moc hezky vymyslela. Také spojení s lokální přírodou - Kralupy. A dinosauři, zajímavá myšlenka. Úkol máte splněn, prosím, zapracujte poznámky, portfolio budete potřebovat ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
4/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 0
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji Vám za úkol - téma voda, ze stále aktuálnější environmentální výchovy. V RVP jste se zdatně zorientovala. Cíle jste správně zařadila do K, A, M, ještě by bylo užitečné na nižší a vyšší kognitivní. Konkrétní cíle by bylo třeba formulovat přesněji - aby bylo jasné a měřitelné, co si žák osvojil za schopnost, dovednost, znalost. Navrhuji např. žák vyjádří vlastními slovy vlastnost, žák popíše vlastnosti vody, atd. "uvědomí" není měřitelné. Dále se prosím vyhnout slovu "dokáže", které se používá v úzkém významu.
Zpětnou vazbu máte naznačenou, bylo by ale dobré do portfolia specifikovat - vzhledem k organizaci hodiny se nabízí vrstevnické hodnocení, poté Vaše slovní hodnocení? Moc se mi líbí, jak žáci objevují svět pomocí experimentů, to jste moc hezky vymyslela. Také spojení s lokální přírodou - Kralupy. A dinosauři, zajímavá myšlenka. Úkol máte splněn, prosím, zapracujte poznámky, portfolio budete potřebovat ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
4/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 0
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1