Milá Karolíno,
děkuji za zveřejněný domácí úkol. Je vidět, že jste RVP četla a zorientovala se. Cílové zaměření vzdělávací oblasti – konkrétní výukové cíle z oblasti VO ČJ - jedná se o cíle charakterem obecné. Obecné cíle z Průřezového témata už máte správně zařazené. Máte možnost zařadit si ještě Digitální kompetenci. Prosím, pro jistotu se podívejte do materiálů, jak jsou formulovaná obecné cíle (ke SZZ). Konkrétní cíle Vaší hodiny k těm obecným směřují. Další bod - pozor, Vaše příprava je pro 4. ročník, nicméně výstupy máte pro ročník 3. Prosím, upravte si prosím, aby byl výstup pro ročník 5. (výstupy jsou podobné, doporučuji podívat se na ČJS-5-1-01 a máte hotovo!). Nenašla jsem Bloomovu taxonomii - cíle kognitivní, afektivní, psychomotorické, dále rozdělení kognitivních cílů. Prosím, podívejte se do Moodle a doplňte si - též bude třeba znát ke SZZ. Plán máte promyšlený, aktivity, metody a strategie jsou v souladu s cílem. Máte promyšlené hodnocení i zpětnou vazbu.
Plán máte hezky sestavený, aktivity se střídají. Bezvadný nápad je používat Ipady a online mapy, rozvíjíte přirozeným způsobem zároveň i digitální kompetence, které jsou teď nově definované - můžete si je přidat ke klíčovým kompetencím. Jako pozitivní také hodnotím, že žáci pracují často ve skupinkách, máte promyšlené i tvoření skupin. Prosím, zapracujte si poznámky výše (bude se hodit k SZZ). Úkol č.1 je splněn. Hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová
5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 0
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za zveřejněný domácí úkol. Je vidět, že jste RVP četla a zorientovala se. Cílové zaměření vzdělávací oblasti – konkrétní výukové cíle z oblasti VO ČJ - jedná se o cíle charakterem obecné. Obecné cíle z Průřezového témata už máte správně zařazené. Máte možnost zařadit si ještě Digitální kompetenci. Prosím, pro jistotu se podívejte do materiálů, jak jsou formulovaná obecné cíle (ke SZZ). Konkrétní cíle Vaší hodiny k těm obecným směřují. Další bod - pozor, Vaše příprava je pro 4. ročník, nicméně výstupy máte pro ročník 3. Prosím, upravte si prosím, aby byl výstup pro ročník 5. (výstupy jsou podobné, doporučuji podívat se na ČJS-5-1-01 a máte hotovo!). Nenašla jsem Bloomovu taxonomii - cíle kognitivní, afektivní, psychomotorické, dále rozdělení kognitivních cílů. Prosím, podívejte se do Moodle a doplňte si - též bude třeba znát ke SZZ. Plán máte promyšlený, aktivity, metody a strategie jsou v souladu s cílem. Máte promyšlené hodnocení i zpětnou vazbu.
Plán máte hezky sestavený, aktivity se střídají. Bezvadný nápad je používat Ipady a online mapy, rozvíjíte přirozeným způsobem zároveň i digitální kompetence, které jsou teď nově definované - můžete si je přidat ke klíčovým kompetencím. Jako pozitivní také hodnotím, že žáci pracují často ve skupinkách, máte promyšlené i tvoření skupin. Prosím, zapracujte si poznámky výše (bude se hodit k SZZ). Úkol č.1 je splněn. Hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová
5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 0
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1