Portfoliový úkol 1 A. Kubrová

Re: Portfoliový úkol 1 A. Kubrová

by Eliška Glatzová -
Number of replies: 0
Milá Alžběto,
děkuji za zveřejněný úkol na orientaci v místě bydliště. Chápete rozdíl mezi obecným a konkrétním cílem, dobře jste je rozdělila podle typů. Kurikulární dokument jste použila. Formulace u konkrétních cílů (výstupů) by měla být ,,žák zjistí, žák nalezne". Dodatek ,,komunikuje klidně a věcně" není zcela cíl měřitelný, dala bych ho jako obecný cíl, ke kterému vede hodina. Do portfolia bych přeformulovala také větu ,,učitel může ocenit" na ,,učitel poskytně slovní hodnocení, učitel dá ústní zpětnou vazbu?" Zpětnou vazbu máte naznačenou (věty žáci se ocení, učitel může ocenit), nicméně bylo by třeba ještě specifikovat co a jak. Prosím, také tu nevidím popis a zhodnocení postupu plánování výuky - z čeho jste vycházela (ŠVP nějaké školy, přímo RVP?), jak jste postupovala, jaké podpůrné materiály a zdroje jste používala (jen zmínka o badatelské výuce).
V této hodině budou aktivní žáci, komunikují mezi sebou, což je bezva. Celkově je super, že jste se zaměřila směrem k badatelské výuce. Líbí se mi, že máte promyšlené situace, kdy si nebude žák pamatovat, kde bydlí. Dalším benefitem je, že se poznají děti, které by spolu jinak v kontaktu tolik nebyly, určitě pro kolektiv skvělá aktivita. Je skvělé, že přemýšlíte v dimenzi heterogenní třídy. Úkol na cíle máte s přehledem splněný, krásná práce! Zapracujte si prosím podle poznámek drobné připomínky výše, bude se Vám to hodit k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová

6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0