Milá Adriano,
děkuji za zveřejnění úkolu zaměřeného na cíle, vypracovala jste komplexní přípravu, teoretická část se Vám bude zároveň velmi hodit ke SZZ. Prosím, Prvouka už ve 4.třídě není. Najdete vhodnější předmět, kam zařadíte téma? V typologii a taxonomii cílů se orientujete, správně jste je zařadila. Z dokumentů jste vybrala relevantní údaje. Bylo by třeba ještě doplnit Bloomovu taxonomii kognitivních cílů - poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.) - bude se hodit ke SZZ. Konkrétní kognitivní cíl by měl být měřitelný - při formulaci se prosím vyhněte slovu ,,zná". Dále ,,orientuje se" - najdete ještě nějakou vhodnější formulaci - aktivita, která je lépe měřitelná? ,,Orientuje se" je diskutabilní. Dále ,,žák sleduje a následně pracuje s informací získanou z videa" není psychomotorické. Bylo by vhodné napsat explicitněji, jak budete hodnotit splnění cíle? Dále zde nevidím odstavec, jak jste VY plánovala hodinu (na začátku obecně, na konci uvedený zdroj). Materiály máte nádherné, ohromně se mi líbí spojení s výletem do zoo. Také jak žáci pracují s kartičkami, v hodinách jsou aktivní. Máte do hodiny moc hezké nápady. Metody, strategie a aktivity k cíli vedou. Úkol máte s přehledem splněný, krásná práce, prosím, upravte si ještě detaily, bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 0
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0