Výukové cíle

Výukové cíle

autor Adriana Rampáčková -
Počet odpovědí: 5

Dobrý den,

přidávám svou přípravu na výuku na téma Podnebné pásy.


V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Výukové cíle

autor Alžběta Kubrová -
Milá Adriano, je vidět, že sis s portfoliových úkolem dala velkou práci. Celá úvodní část je takovým teoretickým opakováním, které si projdu, když si budu potřebovat osvěžit, co jsme se učili. :) Samotný návrh hodiny se mi také líbí, jen mi přijde, že je skutečně spíše na dvě vyučovací hodiny, jak sama naznačuješ. V závěru hodiny bych pak doporučila akcentovat klíčovou myšlenku, že podnebný pás, tedy počasí ovlivňuje to, jak vypadá život na daném místě na planetě. Velmi cením krásně graficky zpracované pracovní listy. Hezký den přeje Alžběta
V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Výukové cíle

autor Kateřina Nepovímová -
Milá Adriano,

jsem naprosto ohromena rozsahem tvé práce! Věřím, že naplňuje všechna stanovená kritéria. Zvláště oceňuji práci ve skupinách. Plán výuky není vázán na frontální formu, což je velmi osvěžující. Líbí se mi, že podporuješ žáky, aby si navzájem prezentovali svou práci. Všechny nápady mi přijdou moc hezké a zajímavé.

Měj se hezky :)
K. Nepovímová
V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Výukové cíle

autor Eliška Glatzová -
Milá Adriano,
děkuji za zveřejnění úkolu zaměřeného na cíle, vypracovala jste komplexní přípravu, teoretická část se Vám bude zároveň velmi hodit ke SZZ. Prosím, Prvouka už ve 4.třídě není. Najdete vhodnější předmět, kam zařadíte téma? V typologii a taxonomii cílů se orientujete, správně jste je zařadila. Z dokumentů jste vybrala relevantní údaje. Bylo by třeba ještě doplnit Bloomovu taxonomii kognitivních cílů - poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.) - bude se hodit ke SZZ. Konkrétní kognitivní cíl by měl být měřitelný - při formulaci se prosím vyhněte slovu ,,zná". Dále ,,orientuje se" - najdete ještě nějakou vhodnější formulaci - aktivita, která je lépe měřitelná? ,,Orientuje se" je diskutabilní. Dále ,,žák sleduje a následně pracuje s informací získanou z videa" není psychomotorické. Bylo by vhodné napsat explicitněji, jak budete hodnotit splnění cíle? Dále zde nevidím odstavec, jak jste VY plánovala hodinu (na začátku obecně, na konci uvedený zdroj). Materiály máte nádherné, ohromně se mi líbí spojení s výletem do zoo. Také jak žáci pracují s kartičkami, v hodinách jsou aktivní. Máte do hodiny moc hezké nápady. Metody, strategie a aktivity k cíli vedou. Úkol máte s přehledem splněný, krásná práce, prosím, upravte si ještě detaily, bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová

5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 0
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0