Příprava na hodinu Já a svět - 1. ročník - plán kruhu Podzim - rozdíl mezi ovocem a zeleninou.
V odpovědi na Šárka Pinkrová
Re: Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou
autor Natálie Kuklová -
Milá Šárko,
tímto přikládám zpětnou vazbu na tvoji práci, která mne nadchla. Od samého začátku jsem měla pocit, že má dokument hlavu a patu. Zmínila si vše podle zadání - uvedla téma hodiny, roztřídila cíle do správných kategorií a uvedla ke každému konkrétní příklad. Popsala si v bodech do nejmenšího detailu průběh hodiny. V závěru si i odpověděla na otázky. Dle mého názoru si opravdu splnila vše, co bylo zapotřebí splnit a abych pravdu řekla, nemám žádnou negativní poznámku k tvé práci. Řekla bych až, že by mohla být vzorem pro ostatní, sama se jí budu inspirovat při vypracovávání mé přípravy na výuku.
Díky, N.
tímto přikládám zpětnou vazbu na tvoji práci, která mne nadchla. Od samého začátku jsem měla pocit, že má dokument hlavu a patu. Zmínila si vše podle zadání - uvedla téma hodiny, roztřídila cíle do správných kategorií a uvedla ke každému konkrétní příklad. Popsala si v bodech do nejmenšího detailu průběh hodiny. V závěru si i odpověděla na otázky. Dle mého názoru si opravdu splnila vše, co bylo zapotřebí splnit a abych pravdu řekla, nemám žádnou negativní poznámku k tvé práci. Řekla bych až, že by mohla být vzorem pro ostatní, sama se jí budu inspirovat při vypracovávání mé přípravy na výuku.
Díky, N.
V odpovědi na Šárka Pinkrová
Re: Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou
autor Michala Múková -
Ahoj Šárko, myslím, že na tvé práci je jednoznačně vidět, že se ve všech potřebných dokumentech orientuješ. Máš jasnou představu, jak by hodina měla vypadat a víš, jaký je vztah mezi vzdělávacím cílem, učivem a hodnocením. Podle této přípravy si umím představit, že hodinu odučím. Vše je popsáno do detailu. Díky!
Míša
Míša
V odpovědi na Šárka Pinkrová
Re: Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou
autor Eliška Glatzová -
Milá Šárko,
děkuji za zveřejnění úkolu. Téma poznávání a rozdělení ovoce a zeleniny. Originální je Vaše uchopení - poznávat co nejvíce smysly, to je skvělé. Zorientovala jste se v kurikulárních dokumentech a také v typologii cílů - správně máte vytyčené konkrétní i obecné. Konkrétní jsou splnitelné a adekvátní, Formulace konkrétních cílů (výstupů) - prosím, vhodnější je ,,žák popíše, žák pojmenuje." Klidně bych ještě doplnila ,,žák rozdělí.." - máte velkou část hodiny zaměřenou tímto směrem. Rozdělila jste cíle také správně podle Bloomovy taxonomie. Bylo by dobré se podívat na Bloomovu taxonomii kognitivních cílů a doplnit poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.), bude se hodit ke SZZ. Také by bylo dobré explicitně doplnit zpětnou vazbu, kterou žáci dostanou od Vás. Aktivity a metody k cílům vedou. Je bezva, že se aktivity střídají a že jsou žáci v hodině aktivní. Moc pěkná příprava s nápady. Líbí se mi práce s autentickým ovocem a zeleninou, pro žáky bude mnohem zajímavější vidět vše v reálu. Úkol máte splněný, doporučuji nicméně poznámky zapracovat - bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
děkuji za zveřejnění úkolu. Téma poznávání a rozdělení ovoce a zeleniny. Originální je Vaše uchopení - poznávat co nejvíce smysly, to je skvělé. Zorientovala jste se v kurikulárních dokumentech a také v typologii cílů - správně máte vytyčené konkrétní i obecné. Konkrétní jsou splnitelné a adekvátní, Formulace konkrétních cílů (výstupů) - prosím, vhodnější je ,,žák popíše, žák pojmenuje." Klidně bych ještě doplnila ,,žák rozdělí.." - máte velkou část hodiny zaměřenou tímto směrem. Rozdělila jste cíle také správně podle Bloomovy taxonomie. Bylo by dobré se podívat na Bloomovu taxonomii kognitivních cílů a doplnit poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.), bude se hodit ke SZZ. Také by bylo dobré explicitně doplnit zpětnou vazbu, kterou žáci dostanou od Vás. Aktivity a metody k cílům vedou. Je bezva, že se aktivity střídají a že jsou žáci v hodině aktivní. Moc pěkná příprava s nápady. Líbí se mi práce s autentickým ovocem a zeleninou, pro žáky bude mnohem zajímavější vidět vše v reálu. Úkol máte splněný, doporučuji nicméně poznámky zapracovat - bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1