Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou

Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou

autor Šárka Pinkrová -
Počet odpovědí: 3
Příprava na hodinu Já a svět - 1. ročník - plán kruhu Podzim - rozdíl mezi ovocem a zeleninou. 


V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou

autor Natálie Kuklová -
Milá Šárko,

tímto přikládám zpětnou vazbu na tvoji práci, která mne nadchla. Od samého začátku jsem měla pocit, že má dokument hlavu a patu. Zmínila si vše podle zadání - uvedla téma hodiny, roztřídila cíle do správných kategorií a uvedla ke každému konkrétní příklad. Popsala si v bodech do nejmenšího detailu průběh hodiny. V závěru si i odpověděla na otázky. Dle mého názoru si opravdu splnila vše, co bylo zapotřebí splnit a abych pravdu řekla, nemám žádnou negativní poznámku k tvé práci. Řekla bych až, že by mohla být vzorem pro ostatní, sama se jí budu inspirovat při vypracovávání mé přípravy na výuku.
Díky, N.
V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou

autor Michala Múková -
Ahoj Šárko, myslím, že na tvé práci je jednoznačně vidět, že se ve všech potřebných dokumentech orientuješ. Máš jasnou představu, jak by hodina měla vypadat a víš, jaký je vztah mezi vzdělávacím cílem, učivem a hodnocením. Podle této přípravy si umím představit, že hodinu odučím. Vše je popsáno do detailu. Díky!
Míša
V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Cíle - příprava na hodinu - Rozdíl mezi ovocem a zeleninou

autor Eliška Glatzová -
Milá Šárko,
děkuji za zveřejnění úkolu. Téma poznávání a rozdělení ovoce a zeleniny. Originální je Vaše uchopení - poznávat co nejvíce smysly, to je skvělé. Zorientovala jste se v kurikulárních dokumentech a také v typologii cílů - správně máte vytyčené konkrétní i obecné. Konkrétní jsou splnitelné a adekvátní, Formulace konkrétních cílů (výstupů) - prosím, vhodnější je ,,žák popíše, žák pojmenuje." Klidně bych ještě doplnila ,,žák rozdělí.." - máte velkou část hodiny zaměřenou tímto směrem. Rozdělila jste cíle také správně podle Bloomovy taxonomie. Bylo by dobré se podívat na Bloomovu taxonomii kognitivních cílů a doplnit poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.), bude se hodit ke SZZ. Také by bylo dobré explicitně doplnit zpětnou vazbu, kterou žáci dostanou od Vás. Aktivity a metody k cílům vedou. Je bezva, že se aktivity střídají a že jsou žáci v hodině aktivní. Moc pěkná příprava s nápady. Líbí se mi práce s autentickým ovocem a zeleninou, pro žáky bude mnohem zajímavější vidět vše v reálu. Úkol máte splněný, doporučuji nicméně poznámky zapracovat - bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová

6/7

Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1