1. Cíle
Milá Lucie,
děkuji Vám za vypracovaný mikulášský úkol, povedená praktická a hravá příprava pro předváčnoční tematické hodiny. V cílech se orientujete, určila jste správně obecné cíle i ty konkrétní výukové, z úvodu je evidentní, že chápete vztah mezi cíli, učivem procesem učení a hodnocením. V Bloomově taxonomii cílů jste se velmi dobře zorientovala též, podívejte se prosím ještě na Bloomovu taxonomii kongitivních cílů a doplňte poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude nutné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Z přípravy je zřejmé, že máte promyšlenou konkrétní formu zpětné vazby pro Vás (prezantace úkolu, barometr). Hned v úvodu specifikujete způsob plánování včetně materiálů, nicméně bylo by užitečné sepsat též stručný závěrečný odstavec - zhodnocení plánování. Bylo by třeba také konkretizovat, jaká bude zpětná vazba pro žáky - máte ji naznačenou (kontrola pracovních listů, pozitivní hodnocení závěrem - co budete hodnotit? Jakým způsobem). Co myslíte? Aktivity, metody a strategie vedou k cílům. Ohledně Mikuláše a regulace nežádoucího chování - v dnešní době se dostáváte na tenký led, je to diskutované téma, nicméně podle přípravy jsem si jistá, že Vy ho uchopíte s respektem. Přípravu máte připravenou adekvátně věku. Práce s pocity dětí je v dnešní době velmi aktuální téma, které je třeba jen podporovat. Střídání aktivit jako je čtení (soustředění) a puzzle (pohyb) máte hezky nakombinované.
Úkol jste splnila. Prosím, zapracujte ještě návrh zpětné vazby pro žáky. Úkol budete potřebovat ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1