Milá Andreo,
děkuji za vypracovaný úkol zaměřený na cíle. To základní - cíl hodiny, realizaci a splnění cíle jste pochopila. Zorientovala jste se v rozdělení Bloomovy taxonomie - A,K,M. Prosím, ještě se zamyslete na Bloomovou taxonomií kognitivních cílů (zapamatování, atd.). Bude užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Obecné cíle jsou u Vás formulované jako konkrétní - podívejte se prosím např. do průřezových témat v RVP. Obecné - např. respektuje, utváří pracovní návyky, atd. Problematická mi u konkrétních výukových cílů hodiny přijde ,,dbá na bezpečí sebe" - je to měřitelné? Aktivity a metody jsou s cíli v souladu. Prosím, zamyslete se ještě nad zpětnou vazbou, jakou žáci dostanou. Vrstevnická zpětná vazba při závěrečné reflexi? Nebo ústní zpětná vazba od Vás? Písemná zpětná vazba - komentář - v PL?
Bezva, že připravujete hodinu v hnízdech a přemýšlíte nad tím, aby to byli žáci, kdo pracuje, objevuje a učí se. Taková hodina je ve skutečnosti na přípravu náročná, žáci musí mít jasná kritéria, jakým způsobem pracovat, když nejsou zvyklí pracovat ve skupině, učit je postupně i tomuto. To Vy ale vše zvládnete. Líbí se mi, že je zde část, kdy budou sami vymýšlet a tvořit.
Úkol na cíle jste splnila, dobrá práce! Prosím, zapracujte poznámky ohledně obecných cílů a zpětné vazby, bude se Vám to hodit do portfolia ke SZZ. Kdyby něco nebylo jasné, napište. S pozdravem Eliška Glatzová
Komentář od Aleny Třešňákové (možno použít pro obecný cíl):
Člověk a jeho zdraví 1. období
ČJS-3-5-01 uplatňuje základní hygienické, režimové a jiné zdravotně preventivní návyky s využitím elementárních znalostí o lidském těle; projevuje vhodným chováním a činnostmi vztah ke zdraví
zdroj: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=10720
5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 0
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 0
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za vypracovaný úkol zaměřený na cíle. To základní - cíl hodiny, realizaci a splnění cíle jste pochopila. Zorientovala jste se v rozdělení Bloomovy taxonomie - A,K,M. Prosím, ještě se zamyslete na Bloomovou taxonomií kognitivních cílů (zapamatování, atd.). Bude užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Obecné cíle jsou u Vás formulované jako konkrétní - podívejte se prosím např. do průřezových témat v RVP. Obecné - např. respektuje, utváří pracovní návyky, atd. Problematická mi u konkrétních výukových cílů hodiny přijde ,,dbá na bezpečí sebe" - je to měřitelné? Aktivity a metody jsou s cíli v souladu. Prosím, zamyslete se ještě nad zpětnou vazbou, jakou žáci dostanou. Vrstevnická zpětná vazba při závěrečné reflexi? Nebo ústní zpětná vazba od Vás? Písemná zpětná vazba - komentář - v PL?
Bezva, že připravujete hodinu v hnízdech a přemýšlíte nad tím, aby to byli žáci, kdo pracuje, objevuje a učí se. Taková hodina je ve skutečnosti na přípravu náročná, žáci musí mít jasná kritéria, jakým způsobem pracovat, když nejsou zvyklí pracovat ve skupině, učit je postupně i tomuto. To Vy ale vše zvládnete. Líbí se mi, že je zde část, kdy budou sami vymýšlet a tvořit.
Úkol na cíle jste splnila, dobrá práce! Prosím, zapracujte poznámky ohledně obecných cílů a zpětné vazby, bude se Vám to hodit do portfolia ke SZZ. Kdyby něco nebylo jasné, napište. S pozdravem Eliška Glatzová
Komentář od Aleny Třešňákové (možno použít pro obecný cíl):
Člověk a jeho zdraví 1. období
ČJS-3-5-01 uplatňuje základní hygienické, režimové a jiné zdravotně preventivní návyky s využitím elementárních znalostí o lidském těle; projevuje vhodným chováním a činnostmi vztah ke zdraví
zdroj: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=10720
5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 0
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 0
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1