Vkládám výukové cíle.
Ahoj Irčo, za mě velmi hezky naplánováno, jak dětem s lehkostí a přehledem vysvětlit jednotlivá skupenství vody. Dětem se to bude i velmi dobře pamatovat, jelikož na to jdeš z praktického hlediska a děti si mohou vše vyzkoušet a "ošahat". Není to jen o paměťovém učení.
Ahoj Irčo,
tvá příprava mě oslovila a ráda bych něco podobného s dětmi vyzkoušela. Z vlastních zkušeností vím, jak moc děti ocení takové experimenty a o to snadněji si jednotlivé informace zapamatují nebo upevní. Věřím, že už u vodovodního kohoutku by se rozběhla živá a zajímavá diskuze na téma, kde se voda bere a kam se ztrácí. K tobě stanovenému cíli bych měla jen rýpavé připomenutí, že by měl být spíše formulován způsobem....Žák znázorní do obrázku, v jakých skupenstvích se v přírodě vyskytuje voda. Zároveň si myslím, že by sis mohla zvolit ještě další cíle, k jejichž naplnění by takto kreativní lekce určitě mohla vést. Děkuji za inspiraci :) E.
tvá příprava mě oslovila a ráda bych něco podobného s dětmi vyzkoušela. Z vlastních zkušeností vím, jak moc děti ocení takové experimenty a o to snadněji si jednotlivé informace zapamatují nebo upevní. Věřím, že už u vodovodního kohoutku by se rozběhla živá a zajímavá diskuze na téma, kde se voda bere a kam se ztrácí. K tobě stanovenému cíli bych měla jen rýpavé připomenutí, že by měl být spíše formulován způsobem....Žák znázorní do obrázku, v jakých skupenstvích se v přírodě vyskytuje voda. Zároveň si myslím, že by sis mohla zvolit ještě další cíle, k jejichž naplnění by takto kreativní lekce určitě mohla vést. Děkuji za inspiraci :) E.
Milá Ireno,
děkuji za zveřejnění úkolu č.1. Ve čtvrté třídě už je předmět Vlastivěda a Přírodověda (ne Prvouka), kam byste zařadila Váš plán? Obecné cíle by bylo třeba vypsat konkrétně a přehledně, podívejte se prosím ještě do RVP - ČJS-5-4-01, dále průřezová témata. ,,Znázorni" je instrukce. Konkrétní cíle hodiny - promyslete, co se mají žáci v hodině naučit, co si mají osvojit, aby byly v souladu s RVP. Co třeba výstup ,,žák znázorní do obrázku atd., žák vyjmenuje zdroje vody v přírodě, žák popíše různá skupenství vody vyskytující se v přírodě i v lidském prostředí, žák na základě obrázku stručně popíše koloběh vody"? Kognitivní cíle jste zařadila správně, najdete v RVP i nějaký další typ? Zpětnou vazbu žákům jste zařadila do hodiny, tento bod máte splněný. Vaše metody, aktivity a strategie k cíli povedou, nicméně bude třeba ho ještě vhodněji formulovat. Do popisu a zhodnocení postupu prosím napište, z jakých dokumentů či materiálů jste vycházela a čerpala, jak jste postupovala při promýšlení úkolu. Nápad je to skvělý, velmi aktuální, máte vymyšlené aktivity, které budou žáky určitě bavit. Dotáhněte to do konce. Na Vašem domácím úkolu bude ještě prosím pro splnění třeba zapracovat, budete-li mít otázky, ozvěte se. S pozdravem Eliška Glatzová
3/7
Obecný cíl/obecné cíle : 0
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 0
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0
děkuji za zveřejnění úkolu č.1. Ve čtvrté třídě už je předmět Vlastivěda a Přírodověda (ne Prvouka), kam byste zařadila Váš plán? Obecné cíle by bylo třeba vypsat konkrétně a přehledně, podívejte se prosím ještě do RVP - ČJS-5-4-01, dále průřezová témata. ,,Znázorni" je instrukce. Konkrétní cíle hodiny - promyslete, co se mají žáci v hodině naučit, co si mají osvojit, aby byly v souladu s RVP. Co třeba výstup ,,žák znázorní do obrázku atd., žák vyjmenuje zdroje vody v přírodě, žák popíše různá skupenství vody vyskytující se v přírodě i v lidském prostředí, žák na základě obrázku stručně popíše koloběh vody"? Kognitivní cíle jste zařadila správně, najdete v RVP i nějaký další typ? Zpětnou vazbu žákům jste zařadila do hodiny, tento bod máte splněný. Vaše metody, aktivity a strategie k cíli povedou, nicméně bude třeba ho ještě vhodněji formulovat. Do popisu a zhodnocení postupu prosím napište, z jakých dokumentů či materiálů jste vycházela a čerpala, jak jste postupovala při promýšlení úkolu. Nápad je to skvělý, velmi aktuální, máte vymyšlené aktivity, které budou žáky určitě bavit. Dotáhněte to do konce. Na Vašem domácím úkolu bude ještě prosím pro splnění třeba zapracovat, budete-li mít otázky, ozvěte se. S pozdravem Eliška Glatzová
3/7
Obecný cíl/obecné cíle : 0
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 0
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0