Milá Michalo,
děkuji za zveřejněný úkol, který jste krásně a originálně uchopila, spojila s uměním, pracovala se emocemi. S kurikulem jste pracovala, vše potřebné našla a z toho i vycházela. Bezva. V typologii cílů jste se zorientovala (K,A,M - nicméně sdílení vzpomínek bych zařadila do afektivních). Prosím, zamyslete se ještě nad tím, které kognitivní cíle jsou vyšší a nižší podle Blooma. Afektivní a psychomotorické cíle by bylo vhodné formulovat přesněji (viz feedback od Vaši spolužačky Kláry). Ve Vaší přípravě jsem našla vše (i Váš způsob přemýšlení o přípravě). Do přípravy si prosím vypište i použité zdroje, nebo zda jste materiály vytvářela. Přála bych si vidět fotografie výrobků, musejí být nádherné. Líbí se mi nápady - kouzelný kámen, vzpomínková koule, výstava. Prosím, zapracujte poznámky, budete potřebovat ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za zveřejněný úkol, který jste krásně a originálně uchopila, spojila s uměním, pracovala se emocemi. S kurikulem jste pracovala, vše potřebné našla a z toho i vycházela. Bezva. V typologii cílů jste se zorientovala (K,A,M - nicméně sdílení vzpomínek bych zařadila do afektivních). Prosím, zamyslete se ještě nad tím, které kognitivní cíle jsou vyšší a nižší podle Blooma. Afektivní a psychomotorické cíle by bylo vhodné formulovat přesněji (viz feedback od Vaši spolužačky Kláry). Ve Vaší přípravě jsem našla vše (i Váš způsob přemýšlení o přípravě). Do přípravy si prosím vypište i použité zdroje, nebo zda jste materiály vytvářela. Přála bych si vidět fotografie výrobků, musejí být nádherné. Líbí se mi nápady - kouzelný kámen, vzpomínková koule, výstava. Prosím, zapracujte poznámky, budete potřebovat ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1