1. Výukové cíle - přírodovědná vycházka
Milá Aleno,
tímto přikládám zpětnou vazbu na tvoji práci týkající se přípravy výuky. Po přečtení tvé práce bych řekla, že jednoznačně rozumíš vztahu mezi cílem vzdělávání, učivem a hodnocením. Dostatečně si se k přípravě vyjádřila vzhledem ke kurikulárním dokumentům - uvedla si, do jaké vzdělávací oblasti a oboru se tvá příprava řadí. Krásně si se rozepsala v klíčových kompetencích a zároveň uvedla i konkrétní výukové cíle, včetně jejich rozdělení a uvedení konkrétních příkladů. Líbil se mi samotný popis plánované výuky, ve kterém se zmiňuješ o svém kladném vztahu k přírodě.
Jak si sama psala v závěru, je vidět, že sis na plánování lekce dala záležet. Jsem ráda za tebe, že vám s dětmi počasí vyšlo a nemuseli jste tak akci přesouvat na jiný den. :)
Díky, N.
tímto přikládám zpětnou vazbu na tvoji práci týkající se přípravy výuky. Po přečtení tvé práce bych řekla, že jednoznačně rozumíš vztahu mezi cílem vzdělávání, učivem a hodnocením. Dostatečně si se k přípravě vyjádřila vzhledem ke kurikulárním dokumentům - uvedla si, do jaké vzdělávací oblasti a oboru se tvá příprava řadí. Krásně si se rozepsala v klíčových kompetencích a zároveň uvedla i konkrétní výukové cíle, včetně jejich rozdělení a uvedení konkrétních příkladů. Líbil se mi samotný popis plánované výuky, ve kterém se zmiňuješ o svém kladném vztahu k přírodě.
Jak si sama psala v závěru, je vidět, že sis na plánování lekce dala záležet. Jsem ráda za tebe, že vám s dětmi počasí vyšlo a nemuseli jste tak akci přesouvat na jiný den. :)
Díky, N.
Ahoj Alenko,
mně se tvoje příprava velice líbí. Děti si odnesou spoustu zážitků/vlastních prožitků a myslím, že díky tomu si odnesou maximum. A také jsou hodně venku! Je vidět, že se velice dobře orientuješ ve všech potřebných dokumentech a rozumíš vztahu mezi cílem, učivem a hodnocením. Jako bonus pro mě uvádíš i "metody výuky" :). Aktivity venku jsou připravené dokonale, myslím, že to muselo děti hodně bavit. A skvělé je také mezipředmětové propojení (frotáž). Díky, fakt super!
Míša
mně se tvoje příprava velice líbí. Děti si odnesou spoustu zážitků/vlastních prožitků a myslím, že díky tomu si odnesou maximum. A také jsou hodně venku! Je vidět, že se velice dobře orientuješ ve všech potřebných dokumentech a rozumíš vztahu mezi cílem, učivem a hodnocením. Jako bonus pro mě uvádíš i "metody výuky" :). Aktivity venku jsou připravené dokonale, myslím, že to muselo děti hodně bavit. A skvělé je také mezipředmětové propojení (frotáž). Díky, fakt super!
Míša
Milá Aleno,
děkuji za zveřejnění úkolu č.1. Zaměřila jste se na téma stromy a keře v lesoparku, vypracovala jste úžasnou a pečlivou přípravu, ve které zahrnujete celou šíři aspektů. Skvělá práce! Cíle máte perfektně definované a typově správně zařazené. Podívejte se prosím ještě na Bloomovu taxonomii kongnivních cílů a doplňte poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude pro Vás užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Malý detail - v jednom cíli vynechte slovo ,,dokážou", místo toho ,,žáci interpretují... ". Co se týče postupu, zmiňujete náročnost - ve školách se často připravuje projekt pro celou školu/celý ročník, věřím, že když se spojíte s kolegy/s asistenty, náročnost bude nižší. Metody, aktivity a strategie jsou zcela v souladu. Na Vašem projektu se mi líbí úplně vše - venkovní aktivity, aktivní žáci, práce se zpětnou vazbou, atd. Byla to radost číst, dávám plný počet bodů, tento úkol splněn s grácií.
Krásná práce! S pozdravem Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za zveřejnění úkolu č.1. Zaměřila jste se na téma stromy a keře v lesoparku, vypracovala jste úžasnou a pečlivou přípravu, ve které zahrnujete celou šíři aspektů. Skvělá práce! Cíle máte perfektně definované a typově správně zařazené. Podívejte se prosím ještě na Bloomovu taxonomii kongnivních cílů a doplňte poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude pro Vás užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Malý detail - v jednom cíli vynechte slovo ,,dokážou", místo toho ,,žáci interpretují... ". Co se týče postupu, zmiňujete náročnost - ve školách se často připravuje projekt pro celou školu/celý ročník, věřím, že když se spojíte s kolegy/s asistenty, náročnost bude nižší. Metody, aktivity a strategie jsou zcela v souladu. Na Vašem projektu se mi líbí úplně vše - venkovní aktivity, aktivní žáci, práce se zpětnou vazbou, atd. Byla to radost číst, dávám plný počet bodů, tento úkol splněn s grácií.
Krásná práce! S pozdravem Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1