1. Cíle vzdělávání

Re: 1. Cíle vzdělávání

autor Eliška Glatzová -
Počet odpovědí: 0
Milá Kláro,
děkuji za zveřejněný úkol na téma roční období, promyšlená a dynamická příprava do každého detailu. Obecné a konkrétní cíle jste správně zařadila, orientujete se zdatně. Prosím, přeformulujte konkrétní cíle do vět, které vyjadřují aktivitu žáka - např. žák vyjmenuje roční období, žák popíše, atd. Které cíle jsou afektivní, kognitivní a psychomotorické? Dopište za ně klidně písmenkem (A,K,P). Podle Bloomovy taxonomie také postrádám dělení kognitivních cílů (porozumění, atd.). Zpětnou vazbu žákům dáváte, dopsala bych ještě, že vedle razítka dáte ústní formativní zpětnou vazbu. Vaše navržená hodina je určitě v souladu s tím, co jste si vytyčila, že žáky naučíte.
Líbí se mi dynamické aktivity s pohybem. Vzhledem k tomu, že se jedná o první třídu, tak je velkým benefitem, že žáci poznávají svůj kolektiv - máte ji promyšlenou i zároveň jako seznamovací. Efektivně střídáte aktivity pohybové a ty, kde je třeba se soustředit. Přínosem hodiny je určitě připomenutí, která období jsou spjatá s kterými svátky. Myslela jste i na závěrečnou reflexi, bezva! K zamyšlení a pro inspiraci (netřeba do portfolia zapracovat) mě napadá, že by bylo užitečné se zamyslet, co s žáky, kteří jsou už čtenáři? Kartičky s textem? Složitější obrázky? Aby byla výuka diferencovaná?
Úkol máte splněn, prosím, zapracujte poznámky, portfolio budete potřebovat ke SZZ. V případě otázek neváhejte napsat. Eliška Glatzová

6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1