1. Cíle
Milá Moniko,
děkuji za zveřejnění úkolu zaměřeného na cíle, vypracovala jste užitečnou přípravu na dnes stále aktuálnější environnentální téma, na které se dá navázat např. exkurzí. V typologii a taxonomii cílů se orientujete, správně jste je zařadila. Z dokumentů jste vybrala relevantní údaje. Bylo by třeba ještě doplnit Bloomovu taxonomii kognitivních cílů - poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.) - bude se hodit ke SZZ. Z praktického hlediska - můžete prosím napsat explicitině už v úvodu, pro který ročník/ročníky je příprava určená? Konkrétní výukový cíl máte jasně stanovený. Metody a strategie určitě jsou koncipované tak, aby cíle dosáhly.
Plán máte sestavený logicky. Ideální a přehlednější by bylo dát hodiny do odstavce včetně časového odhadu. Výborný nápad je použití mobilních telefonů - aktivita je pro žáky motivující, navíc si osvojí i digitální kompetence. Napadají Vás nějaká úskalí? Výborné je určitě použití gest a práce ve skupinách. Žákům necháváte velký prostor pro samostatnou práci, což hodnotím pozitivně. Nerozumím zcela významu aktivity, proč žáci vypisují, jaký typ odpadků je v lese. Souvisí to s dobou rozpadu? Jestli ano, doporučuji napsat souvislost jasněji. Úkol jste splnila, prosím zapracujte poznámky, přípravu budete potřebovat ke SZZ. V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat. Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky:1