Milá Petro,
děkuji za zveřejněný domácí úkol č.1. V dokumentech i teorii cílů jste se zorientovala, vše máte správně zařazené. Rozumíte Bloomově taxonomii (K,A,M), kognitivní cíle rozlišené. Formulace cílů jasné. Hodina je promyšlená, aktivity a strategie odpovídají tomu, co kam chcete směřovat. Máte zahrnutý návrh hodnocení i jakým způsobem dáte zpětnou vazbu Vy/spolužáci. Líbí se mi systemtická práce s myšlenkovou mapou, to je velké plus pro děti i do budoucna. Úkol máte splněný, krásná práce. S pozdravem Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za zveřejněný domácí úkol č.1. V dokumentech i teorii cílů jste se zorientovala, vše máte správně zařazené. Rozumíte Bloomově taxonomii (K,A,M), kognitivní cíle rozlišené. Formulace cílů jasné. Hodina je promyšlená, aktivity a strategie odpovídají tomu, co kam chcete směřovat. Máte zahrnutý návrh hodnocení i jakým způsobem dáte zpětnou vazbu Vy/spolužáci. Líbí se mi systemtická práce s myšlenkovou mapou, to je velké plus pro děti i do budoucna. Úkol máte splněný, krásná práce. S pozdravem Eliška Glatzová
7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1