UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

par Barbora Hulanová,
Nombre de réponses : 4
Dobrý den, 
vkládám vypracovaný úkol. 
S pozdravem, Hulanová Barbora
En réponse à Barbora Hulanová

Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

par Veronika Špitálská,
Milá Báro,

bohužel není vidět vložený příspěvek. Zkus ho přiložit znovu a zkontroluj si, zda se nahrál.

Veronika
En réponse à Veronika Špitálská

Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

par Barbora Hulanová,
Milá Verčo, děkuji za upozornění, snad by měl být příspěvek již vidět.
En réponse à Barbora Hulanová

Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

par Hana Urbanová,
Milá Baru,
úkol máš kvalitně zpracovaný, odpovídá zadaným kritériím. Metody sběru dat jsou rozličné, je velmi přínosné, že se nejedná pouze o dotazníkové šetření. Výzkum ukazuje, jak neskutečně komplexní téma školního ne/úspěchu je. Proto i zkoumaní učitelé nevykázali jednotnost. Podle mého názoru by tento výzkum mohl podpořit myšlenku, že známky míru úspěšnosti neurčují a nemusí vždy souviset jen s rozumovými schopnostmi žáka. Z výsledků šetření je zřejmé, že zúčastnění učitelé to vnímají.
En réponse à Barbora Hulanová

Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

par Jana Stará,
Úkol v pořádku. Škoda, že jste si nevšimlůa neúplné cotace v úkolu Hany Urbanové. Celkem 4 body.