Zdroje

Zdroje

autor Adelaida Wernischová -
Počet odpovědí: 0

Ondřej Hník. Didaktika literatury: výzvy oboru. Praha: Karolinum, 2011.
(kniha je spíše teoreticky zaměřená, ale obsahuje v sobě přeci jen sem tam i tipy na úplně konkrétní aktivity – zejména využití herních karet při společném vyprávění příběhu, které žákům pomáhá uvědomovat si různé problémy výstavby příběhu, narativity atd.).
https://www.kosmas.cz/knihy/293432/didaktika-literatury-vyzvy-oboru/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlZixBhCoARIsAIC745Dkiz5gktj1Y4wWTEvVkbO8rPpNB2TlXY37MROkybE6P7bWmrr6fqwaAtUQEALw_wcB

NPI ČR občas vydává zajímavé metodické příručky, např. V říši poezie aneb Jak číst s žáky poezii

https://www.mapvzdelavani.cz/evt_file.php?file=1916&original=MP_-_V_risi_poezie_aneb_Jak_cist_s_zaky_poezii_final.pdf

Podobně třeba i Příklady dobré praxe výuky českého jazyka a literatury distančním způsobem (dá se nepochybně využít i nedistančně), jen drobná konkrétní zmínka: zde se mi kupříkladu velmi zalíbila aktivita psaní vzkazu autorovi

https://www.mapvzdelavani.cz/evt_file.php?file=1918&original=MP_SYPO_CJL_Priklady_dobre_praxe_distancni_vyuka_final.pdf