THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN THE MANAGEMENT OF LIBRARY INFORMATION RESOURCES

Re: THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN THE MANAGEMENT OF LIBRARY INFORMATION RESOURCES

autor Tomáš Vašek -
Počet odpovědí: 0
Paní Bednářová z Severočeské vědecké knihovny v Ústí nad Labem?
 
Omlovám se nevyjádřil jsem se dostatečně přesně. Ano chápu, že knihovny mohou spolupracovat na lokální úrovni s různými subjekty a že je každá knihovna individuální jednotkou a nejedná se tedy o plošnou spolupráci.

Ohledně sloučení, no nelze si nevšimnout, že se v rámci celé knihovnické sítě, některé intelektuální operace opakují nezávisle na sobě a že se tzv. musí znovu vynalézat kolo. myslím Jeden brand - jedna značka napříč celou republikou...

Je to trochu srozumitelnější? Neberte moje komentáře nikterak osobně. Jednak se jedná o snahu určité témata trochu rozšířit a taky se snažím hledat hranice ve kterých se mohu pohybovat. 
Děkuji za trpělivost a přeji vámn všem hezký den a víkend