Upřímně by mě nenapadlo si tento článek vybrat na úkol v kontextu tohoto předmětu, ale po pročtení shrnutí musím souhlasit s Alenou, že marketing rozhodně je důležitou součástí strategického managementu knihoven. Z vlastní praxe bych řekla, že stále bohužel spousta lidí vnímá knihovnu jako pouhý "sklad knih" a tak vidím propagaci knihoven a jejich dalších služeb jako důležitou, přičemž využití sociálních sítí ukazuje snahu jít s dobou a proniknout k různým dalším demografickým skupinám.
Z uvedeného výzkumu byla odhalena propast mezi akademickými knihovnami a studenty. Pracovníci knihoven často nemají dostatek času na budování kvalitních stránek na sociálních sítí, neprochází školením a sítě tak využívají dle svých zkušeností a dovedností a často se přiklánějí víc k propagaci než k marketingu. Studenti zase akademické knihovny vnímají jako prostory pro učení a sociální sítě jako zábavu ve volném čase, což značně znesnadňuje propojení těchto svou světů. Článek také nabízí možná řešení, jak se tuto propast snažit zmenšovat.
Shrnutí mi přišlo v pořádku, dobře popisuje obsah článku a jeho hlavní body včetně podnětu pro výzkum, výsledků výzkumu a doporučení pro zlepšení aktuální situace.