V první části výzkumu, kde realizuji sekundární analýzu dat je důležité správně popsat práci s daty a následně výsledky z těchto analýz. Tato fáze podléhá subjektivnímu vlivu jen minimálně.
O výstupy z první fáze se budou opírat mé otázky ve druhé fázi - realizaci ohniskových skupin s učiteli, čímž se do jisté míry sníží míra subjektivního vlivu. Pro realizaci ohniskových skupin bych ráda přizvala druhého výzkumníka, který bude hlídat technické zázemí a čas. Také mi může poskytnou zpětnou vazbu mezi realizovanými skupinami k mé interakci s účastníky. Zde je evidentní, že téma, které budu do skupin vnášet je subjektivně zabarveno a bude důležité, aby zde respondenti neodpovídali to "co bych asi jako realizátor ráda slyšela".
Analýza profesního rozvoje učitelů 2. stupně základních škol
autor Kristýna Šejnohová -
Počet odpovědí: 1
V odpovědi na Kristýna Šejnohová
Re: Analýza profesního rozvoje učitelů 2. stupně základních škol
autor Dominik Dvořák -
Děkuji za reflexi, zkuste ji ještě formálně trochu upravit a zařadit do své disertace. Zkuste konkrétněji popsat, "co byste ráda slyšela", a zaměřte se cíleně na hledání výpovědí, které jsou v rozporu s vaším přesvědčením. To je možný postup pro zvýšení věrohodnosti studie.