Měli by hojně sledovaní lidé ("influenceři") na sociálních sítích přidávat reklamní příspěvky? Jaké to může mít důsledky (+ i -)?

Re: Měli by hojně sledovaní lidé ("influenceři") na sociálních sítích přidávat reklamní příspěvky? Jaké to může mít důsledky (+ i -)?

autor Anežka Nováková -
Počet odpovědí: 0
Zcela souhlasím s komentáři výše. Na samotném influencerství nevidím nic špatného a domnívám se, že placené propagace jsou v dnešní době již jeho nedílnou součástí - zcela pochopitelně, převážně díky reklamám tak mohou lidé v tomto odvětví svou práci zpeněžit. Co ale také považuji za důležité je to, aby si tito lidé uvědomili zodpovědnost, která s tímto stylem práce přichází. Obávám se, že v dnešní době je práce influencera spojena především se "značným, rychlým a nenáročným" výdělkem a málokdo si uvědomuje možné dopady, které reklamní příspěvky mohou mít na děti a mladistvé. Na samotném přidávání reklamních příspěvků tak nevidím nic špatného, spíše jde o jejich formu a obsah. Otázkou je, jak toto lze regulovat.