Skupina 1 - pracovní listy 1

Skupina 1 - pracovní listy 1

autor Anna Čermáková -
Počet odpovědí: 0

Jako náročnější hodnotíme pracovní list B. Zároveň je však komplexnější a více zaměřený na individualitu žáka. Při vyplňování obou pracovních listů je třeba znát pojem extrovert a introvert, u PL A je ale možné většinu úkolů zodpovědět pomocí uvedeného textu.  

cíle PL A:

- Žák rozliší na základě konkrétního textu chování extroverta a introverta.

- Žák uvede charakteristiku vypovídající o konkrétním chování.

- Žák uvede charakteristiky výhodné pro jedno konkrétní povolání. 

cíle PL B:

- Žák určí, která povolání jsou vhodnější pro extroverty a která pro introverty.

- Žák si uvědomí, pro jaká povolání jsou vhodné jeho vlastní osobnostní charakteristiky.

 

Skupina 1 (Tomáš Tvrz, Josef Sučík, Alena Franková, Anna Čermáková)