Psychosociální specifika vzdělávání osob ve VTOS

Psychosociální specifika vzdělávání osob ve VTOS

autor Jaroslav Kříž -
Počet odpovědí: 2
  1. Jaké vzdělávací aktivity pro Vás byly v průběhu výkonu trestu odnětí svody nejvíce přínosné?
  2. Co Vás motivovalo k absolvování vzdělávacích aktivit ve výkonu trestu odnětí svobody?
  3. Jaký je pro Vás současný přínos vzdělávacích aktivit?
  4. Jaký přínos pro Vás budou mít vzdělávací aktivity po propuštění z výkonu trestu odnětí svobody?
V odpovědi na Jaroslav Kříž

Re: Psychosociální specifika vzdělávání osob ve VTOS

autor Vlastimil Hubert -
1. V průběhu výkonu trestu odnětí svobody pro mne byly nejvíce přínosné rekvalifikační kurzy, které mi napomohli k získání nejen teoretických znalosti, ale také praktických, které jsem musel prokázat v závěru studia.
2. K absolvování vzdělávacích aktivit mne motivoval program zacházení, ve kterém jsou realizovány neformální vzdělávací aktivity. K účasti formálního vzdělávání mne motivovalo zlepšení mé situace po propuštění, jelikož mi vzdělání umožní lépe získat zaměstnání.
3. Přínos spatřuji v samotném vzdělávání. Zároveň získávám nové informace, které mají pozitivní vliv na moji osobnost.
4. Přínosem v budoucnu bude výše uvedené získané zaměstnání díky získané kvalifikaci. Zároveň mi toto vzdělání napomůže se lépe orientovat po propuštění v současné společnosti.
V odpovědi na Vlastimil Hubert

Re: Psychosociální specifika vzdělávání osob ve VTOS

autor Jaroslav Kříž -
Dobrý den, pokládám doplňující prohlubující otázky v reakci na odpovědi.
1. Jaký rekvalifikační kurz jste absolvoval?
2. Mohl byste blíže identifikovat motiv k účasti na formálním vzdělávání?
3. Mohl byste více specifikovat pozitivní vliv na osobnost?
4. Jak Vám vzdělávání napomůže se lépe orientovat po propuštění?