Dobrý den,
chtěla bych Vás poprosit o radu, podnět. Učím na základní škole anglický jazyk, momentálně distančně. Při výuce kladu důraz aby, děti mluvily a aby rozuměly. A s tím souvisí můj dotaz.
Nechci děti k ničemu nutit. Mým cílem je, aby měly rádi angličtinu, aby se nebály mluvit, aby je bavila. Přes obrazovku počítače je to těžší, protože né všichni mají kameru, né všem jde mikrofón. Někdy nejde ani jedno. Náročné pro všechny.
Poslední dobou se mi opakovaně stává, že v jedné třídě se připojí všechny děti. V pořádku. Uděláme prezenci, všichni jsou, všem jdou mikrofony. Vše v pořádku. Začneme probírat látku, já vyvolávám jednotlivé žáky a jeden z nich opakovaně nereaguje. Po zbytek hodiny nic. Jako by se nahlásil a poté odešel, nebo absolutně nedával pozor co se na hodině děje. Zadané úkoly plní, ale při online hodině bohužel nic. Nevím co s tím, zatím nechci kontaktovat rodiče (nechci žalovat), Chtěla bych najít jinou cestu. Poradíte?