Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

autor Alžběta Vodrážková -
Počet odpovědí: 5

HVO - Jak konkrétně pracuje učitel/ka s nadaným žákem ve třídě vzhledem k jeho individuálnímu rozvoji? 

DVO 1 - Jaké jsou potřeby nadaného žáka ve vzdělávací systému? 

DVO 2 - Jak učitel/ka přizpůsobuje přípravu na výuku vzhledem k individuálním potřebám nadaného žáka? 

DVO 3 - Jakým způsobem a kdy poskytuje učitel/ka nadanému žákovi zpětnou vazbu vzhledem k jeho individuálnímu rozvoji? 

V odpovědi na Alžběta Vodrážková

Re: Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

autor Tomáš Bendl -

Dobrý den, Alžběto,

téma nadaných žáků je velice zajímavé. Jakým způsobem plánujete Vaší HVO ověřit?

Tomáš

V odpovědi na Tomáš Bendl

Re: Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

autor Alžběta Vodrážková -
Dobrý den, Tomáši,

asi pozorováním několika vyučovacích dní, sledování individuální práce a zjišťováním toho, co jsem neviděla, při rozhovoreh s učiteli. Ještě ale nevím, jak zařídit, aby mi z "nervozity" neodpovídali tak, jak si budou přestavovat, že chci slyšet.

Alžběta
V odpovědi na Alžběta Vodrážková

Re: Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

autor Anna Kuřík Sukniak -
Na kterou věkovou kategorii se budete zaměřovat? Na které předměty se budete zaměřovat?
V odpovědi na Anna Kuřík Sukniak

Re: Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

autor Alžběta Vodrážková -
Dobrý den,

budu se zaměřovat na žáky na prvním stupni. Zkusím nespecifikovat předmět, i když vím, že někteří žáci jsou nadaní jen na jendu oblast. Jde mi hlavně o ten přístup učitele, takže v disertaci nebudu pracovat pouze v rámci 1 vzdělávací oblasti. Snad se mi to nerozpadne.

Děkuji za otázku.
Alžběta
V odpovědi na Alžběta Vodrážková

Re: Přístup učitele k individuálnímu rozvoji nadaného žáka ve třídě

autor Karel Starý -
Vzhledem k tomu, že jste použila "ve třídě" mě napadá otázka, jak plánujete zkoumat, jak na práci s nadaným žákem reagují ostatní žáci, případně jak to ovlivňuje práci učitele se zbytkem třídy?