Nástroj k včasné detekci zrakových vad

Nástroj k včasné detekci zrakových vad

autor Helena Štrofová -
Počet odpovědí: 4

HVO Jaký je postoj speciálních pedagogů k navrhnutému nástroji k včasné detekci zrakových vad ?

(kvantitativní výzkum – hodnocení účinnosti nástroje, ale navíc chci využít pozorování a polostrukturovaný rozhovor jako kvalitativní metody s touto výzkumnou otázkou)

 

VO1 – Jak speciální pedagogové zvládají implementaci tohoto nástroje do jejich praxe?

VO2 - Jak speciální pedagogové hodnotí navrhnutý nástroj k včasné detekci zrakových vad z hlediska jejich praktického využití?

 

V odpovědi na Helena Štrofová

Re: Nástroj k včasné detekci zrakových vad

autor Jaroslav Kříž -
Dobrý den,
zajímavé téma disertační práce. Chtěl bych se zeptat při jaké příležitosti využijete pozorování, příp. jaké pozorování využijete? Dále bych se chtěl zeptat, zda se zaměříte i na efektivitu DVPP u speciálních pedagogů v kontextu nástroje sloužícího k včasné detekci zrakových vad? Tato otázka se nabízí u VO1.
V odpovědi na Jaroslav Kříž

Re: Nástroj k včasné detekci zrakových vad

autor Helena Štrofová -

Dobrý den, Jardo,

děkuji za otázky. Pozorování bych chtěla využít v praxi speciálních pedagogů, nicméně bohužel zatím není vhodná doba, ale chtěla bych přímé pozorování při testování dítěte speciálním pedagogem se souhlasem rodičů. Zkoumání efektivity DVPP může být otázka v polostrukturovném rozhovoru, sama dělám pro speciální pedagogy semináře na toto téma a je velký zájem. Děkuji, Helena

V odpovědi na Helena Štrofová

Re: Nástroj k včasné detekci zrakových vad

autor Karel Starý -
Navrhuji ve VO2 jejich nahradit jeho, aby nedošlo k nedorozumění. I když plánujete kvantitativní nástroj, přijdou mi VO relevantní.
V odpovědi na Karel Starý

Re: Nástroj k včasné detekci zrakových vad

autor Helena Štrofová -
Dobrý den, ano, děkuji, VO2 - Jak speciální pedagogové hodnotí navrhnutý nástroj k včasné detekci zrakových vad z hlediska jeho praktického využití?
Upraveno, pravda, takto je to jasné, Štrofová Helena