Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Michaela Kuříková -
Počet odpovědí: 6

Hlavní otázka

  • Jak se mění metody a praxe pedagogů v důsledku spolupráce s expertem z kulturních a kreativních profesí ve výuce?

Vedlejší otázky

  • Jaké postupy a techniky ze své umělecké/kreativní praxe aplikují experti z KKP v metodologii výuky (různých předmětů)?
  • Jak lze postupy a techniky umělecké/kreativní praxe adaptovat a využít v pedagogické praxi?
  • Jaké faktory ovlivňují osvojení si a efektivní integraci kreativních postupů a technik do pedagogické praxe?
V odpovědi na Michaela Kuříková

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Anna Kuřík Sukniak -
Které věkové kategorie se bude tvůj výzkum týkat?
Máš představu, kterých předmětů se bude/nebude výzkum týkat?
Co bude přínosem výzkumu?
V odpovědi na Anna Kuřík Sukniak

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Michaela Kuříková -

Děkuji za otázky.

Výzkum není omezen věkem - týká se pedagogů i odborníků z kulturních a kreativních profesí. není zaměřen na žáky.

Výzkum se týká libovolných předmětů, ve kterých se projekt realizoval/realizuje. není zaměřen na speciální předmět, ani na výchovy.

Přínosem výzkumu bude hlubší porozumění dopadům spolupráce pedagoga a odborníka z KKP ve výuce na metody a praxi pedagogů. Tyto poznatky lze využít např. při přípravě a dalším vzdělávání pedadogů, podpoře konceptu kreativního vzdělávání ve školách, tvorbě metodologie.

V odpovědi na Michaela Kuříková

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Vlastimil Hubert -
Velmi zajímavý výzkum. Zajímá mne, na jakém vzorku pedagogů bude výzkum prováděn? Přiznám se, že o KKP slyším poprvé a neznám nikoho v okolí, kdo by s ním spolupracoval. Díky
V odpovědi na Vlastimil Hubert

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Michaela Kuříková -
Děkuji za otázky i zájem:)
Do výzkumu budou zapojení někteří noví pedagogové našeho aktuálního projektu Školy pro budoucnost, spolu se zapojenými umělci/odborníky z kulturních a kreativních profesí. Zároveň budu pracovat s archivem - tedy staršími projekty, a opakovaně zapojovanými pedagogy (a spolupracujícími odborníky z KKP).
V odpovědi na Michaela Kuříková

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Karel Starý -
Ve výzkumné otázce byh varoval před použtím zkratky. VO by měla být srozumitelná bez zjšťování, co zkratka znamená.
Formulace HVO je jinak jasná a srozumitelná. Třetí VVO obsahuje pojem faktory, který poněkud asociuje kvantitivní přístup (faktorová analýza). Jak by se pojem faktor nechal nahradit?
V odpovědi na Karel Starý

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

autor Michaela Kuříková -
Děkuji za reakci. Zkratku nahradím. Nad termínem faktory přemýšlím - napadají mne prvky, podmínky, okolnosti? Okolnosti jsou asi nejvíce obecné a nejlépe odpovídají termínu faktory ..