Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

autor Anna Kuřík Sukniak -
Počet odpovědí: 2

 

poznámka: Původně se můj výzkum měl zabývat diagnostikou matematických predispozic u školkových dětí s postižením, ale vzhedem ke covid situaci jsem se rozhodla zabývat se něčím jiným (kde mám/budu mít k dispozici materiál).

 

HVO: Jak se vyvijí kombinatorické myšlení u žáků 2. stupně základní školy v kontruktivistickém edukačním stylu?

 

VO1: Jak se vyvijí kombinatorické myšlení u slovních úloh typu "n nad 2"?

 

VO2: Jak se vyvijí kombinatorické myšlení v Z2xZ3 do Z6?

 

 

 

V odpovědi na Anna Kuřík Sukniak

Re: Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

autor Karel Starý -
Ve všech VO máte vývoj kombinatorického myšlení. Liší se jen obsah, na kterém to budeet zkoumat. Nedal by se pojem "kombinatorické myšlení" nějak více operacionalizovat promítnout to do VO?
V odpovědi na Karel Starý

Re: Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

autor Anna Kuřík Sukniak -
Zkusila bych

VO1: Jak se vyvíjí řešitelské strategie v závislosti na kontextu a velikosti čísla n při řešení slovních úloh typu "n nad 2"? nebo
VO1: Jak se vyvíjí způsob organizace dat v závislosti na kontextu a velikosti čísla n při řešení slovních úloh typu "n nad 2"?

VO2: Jak žáci prostřednictvím hry objeví izomorfizmus mezi Z2xZ3 a Z6?