Aplikované drama/divadlo jako učební metoda a nástroj reflexe

Re: Aplikované drama/divadlo jako učební metoda a nástroj reflexe

autor Jaroslava Swoboda -
Počet odpovědí: 0
Dobrý den Míšo, moc Vám děkuji za dotaz.
Cílovou skupinou jsou dospělí v rámci terciálního nebo dalšího (profesního, formálního, neformálního) vzdělávání.
Vlastně zkoumám metodu aplikované drama/divadlo, která dílčí způsoby a techniky práce čerpá v rámci školního prostředí z DV, ale také z oblasti terapeutické (dramaterapie, gestalt...atd.), sociální nebo profesně-rozvojové. Dílčí techniky práce vycházejí nejčastěji z toho, kdo vzdělávací projekt vede. Někdy jsou více teatrální přístupy, někdy to vychází z různých směrů DV, v sociální sféře se jedná zejména o boalovské techniky. To co mají všechny projekty pracující s metodou AD/D společného nazývám faktory. To se je teď největším oříškem mého výzkumu. Obhájit kde se ty faktory vzaly :-). Pracuji s literaturou, vlastní praxí.