Uvnitř, ale stále venku? Zkušenosti učitelů se začleňováním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do všeobecného vzdělávání

Re: Uvnitř, ale stále venku? Zkušenosti učitelů se začleňováním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do všeobecného vzdělávání

autor Anna Kuřík Sukniak -
Počet odpovědí: 0
Píšou, že předtím udělali průzkumovou studii (survey) u všech učitelů z těch čtyř škol, nezmiňují jak nebo čeho se týkala a nedohledala jsem to. Není mi jasné, zda použili k výběru ještě nějaké jiné parametry než uvádí (např. povahové rysy učitele), ale tedy, z toho, co jsem pochopila vybírali tak, aby 1) učitelé měli dost zkušeností (jak "normální" učitel, tak speciální pedagog), 2) speciální pedagog pracoval se žáky se specifickými poruchami učení (kvůli výzmamné četnosti výskytu na školách), kteří mají zapsanou v rámci normální výuky Norštinu nebo matematiku, 3) no a když vybírali učitele pro všeobecné vzdělávání tak tam zařadili i tzv. contact teacher, protože mají na starost komunikaci mezi učiteli, rodiči a tedy mají přehled (ale nepíšou explicitně, že vybírali jen mezi nimi).